این کوله پشتی هوشمند به‌صورت رسمی چندان هوشمند نیست ولی می‌تواند ابزارهای همراه شما را برای شما شارژ کند.
کد خبر: ۷۶۷۱۲۶
کوله پشتی هوشمند، همراه همراه‌های شما

جام جم کلیک: چندی پیش یکی از کارشناسان رده فناوری اطلاعات در یک برنامه تلویزیونی از انسان‌های نسل مدرن به عنوان گونه جدیدی از مارمولک یاد کرده بود زیرا به گفته او در هر کجا که ححضور داشته باشیم افرادی را خواهیم دید که به دور خروجی‌های برق جمع شده‌اند تا دستگاه‌های همراه خود را شارژ کنند. این نوع تشبیه بیشتر با فضای خنده‌دار آن برنامه همخوان بود ولی چندان از واقعیت دور نیز به‌نظر نمی‌رسید زیرا تلفن‌های‌ همراه هوشمند، تبلت‌ها، جی‌پی‌اس‌ها و ... همگی از نظر باتری با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند و حجم باتری آن‌ها در حد و اندازه‌های کارکرد مورد انتظار از این دستگاه‌ها نیست.

در این میان محصولی به‌نام Smart Backpack ساخته شده است که به کاربران خود آزادی بیشتری برای نجات یافتن از امر می‌دهد. این محصول در حقیقت یک کوله پشتی است که علیرغم وجود نام هوشمند (Smart) در نام تجاری خود، هیچ ویژگی خاص و هوشمندی را ندارد و تنها می‌تواند کارهای عادی یک کوله پشتی که حمل و نقل بار و ابزارهای فرد است را با شارژ همزمان دستگاه‌های دیجیتالی صاحب آن همراه کند.

این کوله دارای یک باتری داخلی 5000 mAh است که می‌تواند به خوبی برای شارژ کردن چند دستگاه‌ همراه مختلف کافی باشد و به این ترتیب می‌توان از آن در سفرها به خوبی استفاده کرد و باید آن را یک همراه مطلوب برای همراه‌های شما دانست. این محصول دارای قیمتی بسیار بالاتر از کوله‌ پشتی‌های عادی است و برای خرید آن باید 250 دلار پرداخت نمود که مسلما این هزینه موجب می‌شود که این دستگاه گزینه مطلوبی برای همه محسوب نشود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها