فناوری دیجیتال

متفاوت لباس بشویید

فناوری دیجیتال

جعبه ارتباطی

اگر اهل کادو دادن و کادو گرفتن باشید بدون شک همیشه در پی‌ ایجاد هیجان و تفاوت و یا سورپرایز کردن شخص گیرنده کادو هستید. حتما بارها در این امر موفق بوده اید و گاهی نیز شکست خورده اید.
کد خبر: ۷۶۵۰۵۹
جعبه ارتباطی

جام جم کلیک: اگر اهل کادو دادن و کادو گرفتن باشید بدون شک همیشه در پی‌ ایجاد هیجان و تفاوت و یا سورپرایز کردن شخص گیرنده کادو هستید. حتما بارها در این امر موفق بوده اید و گاهی نیز شکست خورده اید.

با گسترش دنیای فناوری در همه زمینه ها پتانسیل انجام این‌کار نیز میسر گردیده و شما به آسانی‌ می توانید توسط یک حقّه طرف مقابل خود را سورپرایز کنید.

FROLIC اسم دستگاه جدیدی است که به یاری شما در این زمینه می‌شتابد و تقریباً با بهره‌گیری از سیستم ارتباطی‌ تلفن‌ های همراه نوعی از اهدای کادو را برای شما فراهم می‌کند.

فرض کنید برای یکی‌ از دوستان و آشنایان خود می خواهید یک بسته کادو بفرستید و آنها‌ را را غافل‌گیر کنید، این دستگاه که بصورت بسیار کوچک طراحی شده است درون جعبه کادو نصب می شود و به محض باز شدن توسط گیرنده با تلفن همراه شما تماس برقرار می‌کند تا صدای شما از طریق بلندگویی که بر روی آن تعبیه شده است پخش شود و شما بتوانید پیام تبریک خود را به صورت آنلاین اعلام کنید، البته تمامی این مراحل توسط برد الکترونیکی‌ که درون دستگاه قرار دارد انجام می شود و شاید بتوان گفت FROLIC نسخه‌ای ساده از یک تلفن همراه است که درون این جعبه قرار داده شده تا ارتباط را برقرار کند و به صورت یک بار مصرف قابل استفاده باشد. با مشاهده اشکال ذیل نحوه نصب و استفاده از این تجهیز نشان داده شده است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها