کره جنوبی و استرالیا در فینال جام ملت‌ها

دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا را تیم‌های ملی استرالیا و امارات برگزار کردند که در پایان استرالیا با حساب 2 بر صفر از حریف خود گذشت و راهی فینال شد.
کد خبر: ۷۶۴۳۵۷

هر دو گل استرالیا را در این بازی مدافعان این تیم در نیمه نخست به ثمر رساندند. ابتدا سانیسبری مدافع میانی استرالیا خیلی زود و در دقیقه 3 دروازه امارات را گشود تا شوک زودهنگامی به این تیم وارد شود و پس از آن داویدسون مدافع کناری استرالیا در دقیقه 14 روی چند رفت و برگشت توپ را درون دروازه حریف قرار داد.

در نیمه دوم، بازی کمی متعادل‌تر شد و امارات شرایط بهتری در زمین پیدا کرد و حتی خطراتی را نیز ایجاد کرد. مهم‌ترین اتفاق این نیمه برای امارات در دقیقه 68 رقم خورد. زمانی که داویدسون روی مهاجم امارات مرتکب خطای پنالتی شد که روشن ایرماتوف، داور ازبکستانی آن را خطا ندانست.

در اواخر بازی هم استرالیا میدانداری کرد و اندکی برتر از حریف ظاهر شد تا در نهایت با همان نتیجه به برتری دست یابد. بدین ترتیب تیم‌های کره جنوبی و استرالیا برگزار کننده دیدار نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خواهند بود و عراق و امارات هم در بازی رده‌بندی به مصاف هم می‌روند. دیدار فینال جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ شنبه، یازدهم بهمن در ورزشگاه المپیک سیدنی برگزار می‌شود.استرالیا با این برد تهاجمی‌ترین تیم جام لقب گرفت و ۱۲ گل را در ۴ مسابقه به ثمر رساند.این تیم فقط در بازی مقابل کره موفق به گلزنی نشده است. جالب این‌که ۳ گل استرالیا را تیم کیهیل و ۹ گل دیگر را بازیکنان گلزن این تیم به ثمر رسانده‌اند تا استرالیا با ده بازیکن گلزن رکورد متفاوتی از خود به جا بگذارند. سرمربی تیم ملی استرالیا در مصاحبه کوتاهی پس از پایان دیدار با امارات گفت: موفقیت تیم به دلیل ورود بازیکنان جوانی مثل ساینسبری و دیویدسون در مسابقات دوستانه دو سال گذشته بود.این بازیکنان در حال پیشرفت هستند و اکنون در فوتبال ملی نیز شناخته شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها