شرکت اپل با معارفه سیستم اتوماسیون خانگی خود بسیاری را هیجان زده کرده است ولی هنوز زمانی برای عرضه این محصولات اعلام نشده است و شایعاتی درباره عرضه این سیستم‌ها در بهار سال آینده به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۷۶۳۵۸۳
خانه هوشمند اپل در راه است

جام جم کلیک: ماجرای خانه‌های هوشمند عملا مانند وقتی است که تبلیغات یک فیلم را مشاهده می‌کنید و بسیار هیجان زده شده و به سینما مراجعه می‌کنید ولی هرچقدر که صبر می‌کنید اثری از هیجان آن تبلیغ را در فیلم مشاهده نمی‌کنید، البته در مورد خانه‌های هوشمند باید گفت که هنوز در اوایل فیلم مربوطه هستیم ولی تبلیغات هیجان‌انگیز شرکت‌ها هنوز در عمل با وعده‌های داده شده، یک دنیا فاصله دارند.

در این میان اپل با بهره‌گیری از محبوبیت خود به‌صورت غیرمستقیم وارد رقابت‌ در رده خانه‌های هوشمند شده است، این شرکت به‌هیچ‌عنوان از نام خانه هوشمند برای محصولات خود در این رده استفاه نکرده و به‌جای آن از عبارت اتوماسیون خانگی بهره‌گرفت اما همین نام نامانوس نیز با استقبال بسیار مطلوبی روبرو شد؛ البته به‌نظر نمی‌رسد که اپل برنامه‌ای برای تغییر رویه چند سال اخیر خود داشته باشد و می‌‌خواهد مشتریان را تا زمان عرضه محصول در بی‌خبری نگاه دارد.

این اقدام اپل موجب خواهد شد که بازار شایعات درباره محصولات این شرکت داغ شود که این امر به‌نوعی به محبوبیت محصولات اپل پیش از عرضه آن کمک خواهد کرد و این غول فناوری بدون هزینه کردن حتی یک دلار، تبلیغاتی رایگان را تجربه خواهد کرد. آخرین شایعات از عرضه این سرویس در بهار سال آینده خبر می‌دهند و دلیل این تاخیر در عرضه را نیز امکان استفاده از iOS8 برای این سیستم‌ها می‌دانند که البته این دلیل تاحدی منطقی به‌نظر می‌رسد. سیستم اتوماسیون خانگی اپل به شما اجازه می‌دهد تا مواردی مانند لامپ‌های ال‌ای‌دی هوشمند خانه خود را به‌واسطه گوشی آیفون کنترل کنید و باید دید که درنهایت و درعمل این فناوری تاچه‌اندازه می‌تواند مفید واقع گردد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها