ظریف در مراسم بزرگداشت ملک عبدالله شرکت می کند

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی به دولت و مردم این کشور، از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مراسم رسمی بزرگداشت وی خبر داد.
کد خبر: ۷۶۲۵۴۳
ظریف در مراسم بزرگداشت ملک عبدالله شرکت می کند

مرضیه افخم عصر امروز جمعه در بیانیه ای گفت: دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم رسمی که روز شنبه در عربستان سعودی برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.‌

بر همین اساس، وزیر امور خارجه که برای شرکت در اجلاس داووس به سوئیس سفر کرده است، از زوریخ سوئیس به عربستان سفر خواهد کرد.

ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی صبح امروز جمعه پس از طی یک دوره طولانی بیماری در سن 90 سالگی درگذشت و برادر ناتنی اش، شاهزاده سلمان جایگزین او شد.

امیر سلمان بن عبدالعزیز آل سعود 79 ساله است و علاوه بر سمت ولیعهدی از سال 2012 میلادی تاکنون، وزیر دفاع عربستان هم بوده است. وی بیست و پنجمین فرزند عبدالعزیز آل سعود بنیانگذار عربستان و برادر تنی ملک فهد پادشاه سابق و نایف و سلطان (دو ولیعهد سابق ملک عبدالله) به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
y
Germany
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
۰
۰
نمیدونم من به عنوان یك ایرانی فكر میكنم ارزش خارجی ها برای این دولت بیشتر از مردم خودشونه . هفته قبل یكی از سرداران سپاه در نبرد با دشمنان شهید شد و صدایی از این آقایون در نیومد اما حالا برای مراسم بزرگداشت دشمن كشورمون مذاكرات و سفر خودشون لغو كردن

نیازمندی ها