Ascend، پسوندی که هواوی گوشی‌های بالا رده خود را با آن به بازار عرضه می‌کند، اما طبق گزارش‌های منتشر شده در روز دوشنبه، این شرکت قصد دارد زین پس Ascend را از ابتدای نام گوشی های هوشمند خود حذف کند و به جای آن فقط از ترکیب حرف و عدد استفاده کند.
کد خبر: ۷۶۱۵۵۸
هواوی دیگر از نام Ascend در گوشی‌های هوشمند خود بهره نخواهد برد؟

به گزارش جام جم کلیک: Ascend، پسوندی که هواوی گوشی‌های بالا رده خود را با آن به بازار عرضه می‌کند، اما طبق گزارش‌های منتشر شده در روز دوشنبه، این شرکت قصد دارد زین پس Ascend را از ابتدای نام گوشی های هوشمند خود حذف کند و به جای آن فقط از ترکیب حرف و عدد استفاده کند.

بدین ترتیب باید منتظر معرفی نسل بعدی Ascend P7، تحت عنوان هواوی P8 را در اوایل فروردین باشیم.

بر اساس اطلاعات به بیرون درز کرده از منابع نزدیک به شرکت چینی هواوی، انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی این برند با نام هواوی P8 دارای صفحه‌نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل باشد. البته خبرهایی غیر موثقی از به کار گیری پردازنده کمتر شناخته شده هشت هسته‌ای Kirin 930 به‌عنوان قلب تپنده در این دستگاه حکایت دارند. تکمیل کننده این مشخصات قرارگیری ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

انتظار می‌رود هواوی P8 در فروردین سال آینده به همراه مدل D8 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی شود. در مورد مشخصات سخت‌افزاری D8 باید بگوییم که این دستگاه دارای صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ بوده، ضمن اینکه از تراشه‌ی ۶۴ بیتی Kirin 950، چهار گیگابایت حافظه رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز بهره می‌برد. قیمت این دستگاه در حدود ۸۰۰ دلار برآورد شده است.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها