هر گنجشک مگر چقدر گوشت در بدن دارد؟!

تفریحی به قیمت «جان شیرین»! [مجموعه عکس]

جام جم سرا: آن روزهای مدرسه آن‌قدر تکرار کردیم «...که جان دارد و جان شیرین خوش است» تا حفظ شدیم؛ این روز‌ها اما، گویا تفریحی میان برخی جوانان شهر سنگر رواج یافته است که حتی شب‌ها هم آن‌ها را تفنگ به دست روانه خارج از خانه می‌کند برای گرفتن جان شیرین پرندگان ریزجثه‌ای در قامت گنجشک‌ها.
کد خبر: ۷۶۰۳۴۵
تفریحی به قیمت «جان شیرین»! [مجموعه عکس]

خبرگزاری مهر با انتشار تصاویری از شکار گنجشک از سوی این جوانان، آن را «بسیار نگران‌کننده» خوانده و نوشته است: «متاسفانه شکار پرندگان، آن هم شبانه و هنگام خواب آن‌ها بر شاخه درختان حاشیه خیابان‌ها و پارک‌ها توسط برخی نوجوانان و جوانان شهر سنگر بسیار نگران کننده شده است.»

(عکس: راما موسوی/مهر)

{$convert_old_media}
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱۱
زهرا از همدان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
گنجشكك اشی مشی لب بوم ما نشین!!
محبت
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
درست است كه شكار ازاد است نه باین چندش اوری برادر مغازه ها پراز گوشت است اگر تفریح میخواهی صد ها جور تفریح است جان این زبان بسته هارا چرا میگیرید
حمید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
۱
واقعاً كه باعث تأسفه . یكی از نتایج بیكاری و فقر فرهنگی همین مورد است.
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
همین یك قاشق گوشت به اندازه یك مرغ ارزش غذایی دارد. اگر قبول ندارید از پزشك تغذیه بپرسید. خوبه كه به مرحله علف خوردن فعلا نرسیده ایم.
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
۱
پرندگان هنگام سرما به جای امن میان بیچاره ها نمیدونن كه انسان بد همه جا را ناامن كرده -دیگه نیا طرف ما-اینها هم اگه واقعا از تیر اندازی خوششون میاد برن واز برادرهای مسلمان خود كه تو سط صهیونیستها به شهادت میرسن دفاع كنن
رضوان
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
واقعا ناراحت كننده بود :( چه راحت می كشند
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
شلاق ......... جریمه نقدی....... با این اقایون باید همانند شكارچیان خرس و پلنگ برخورد جدی بشه چرا كه یقینا برای چند سال آینده دیگر هیچ پرنده ای نیست كه شاهد پروازش باشیم همانطوریكه محیط زیست وجنگلها و كوهها و بیابانهایمان تقریبا خالی از حیوانات شده و در شبكه یا فیلمهای مستند باید به دیدنشون بریم. واقعا كه شرم آوره
عسگری
Germany
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
بسیار وحشت ناك بود .امید وارم روزی شاهد انقراض نسل این حیوانات زیبا نباشیم.
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
متاسفم به كار بی رحمانه این جوانان ، همچین با علاقه هم پرهایشان را می كَند كه هركی نبینه فكر میكنه گنجیشك ها چقدر گوشت دارند ، واقعاً گناه دارند خدا را خوش نمیاد نكیند اینكارها رو ، اصلاً یه زره گوشت ارزش داره شب بری بیرون ، ما انسانها كه راضی نیستیم به این كار شما، ببین خدا كه اینها را آفریده چقدر از دست شما ناراحت است
یكی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
تفاوت چقدر زیاده نه به ما كه وقتی زمستون میشه برای گنجشك ها و یاكریم ها گندم میخریم ولب پنچره میریزیم كه بیان لب پنجره و ما از دیدن این صحنه لذت ببریم نه به این ها كه جون این زبون بسته ها رو برای تفریح میگیرن
هموطن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۸
اینهم یك جور از كارهای داعش است

نیازمندی ها