یک منبع تایوانی روز گذشته گزارش داد که آی‌فون جدید که احتمالا با نام 6s به بازار می‌آید، دارای 2 گیگابایت رم خواهد بود. بنا به گزارش منتشر شده، اپل از فناوری جدید LPDDR4 برای رم آی‌فون جدیدش بهره می‌برد.
کد خبر: ۷۶۰۰۳۴
آی‌فون 6s با 2 گیگابایت رم عرضه می‌شود

به گزارش جام جم کلیک: یک منبع تایوانی روز گذشته گزارش داد که آی‌فون جدید که احتمالا با نام 6s به بازار می‌آید، دارای 2 گیگابایت رم خواهد بود. بنا به گزارش منتشر شده، اپل از فناوری جدید LPDDR4 برای رم آی‌فون جدیدش بهره می‌برد.

همان‌طور که می‌دانید آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس هر دو از یک گیگابایت رم آن‌هم از نوع LPDDR3 بهره می‌برند که در قیاس با رقبای اندرویدی بسیار پایین است. هرچند همین یک گیگابایت در مقابل برخی محصولات اندرویدی با 3 گیگابایت رم سرتر است!

اپل برای این انتخاب و البته همگام شدن آی‌فون‌های جدیدش با فناوری‌های روز بازار، شرایط سختی را پیش روی دارد. به طور مثال نسل جدید رم‌ها یعنی همین LPDDR4 حدود 35 درصد گران‌تر از نسل پیشین خود است که با توجه به قیمت کنونی آی‌فون، معلوم نیست آی‌فون 6s با چه قیمتی وارد بازار شود.

اولین آی‌فون تولید شده توسط اپل با رم 128 مگابایتی به بازار آمد و تا زمان تولید و عرضه آی‌فون 5 این عدد تغییری نداشت و در این نسخه به 1 گیگابایت رسید. البته اپل این میزان رم را برای iPad Aird2 به 2 گیگابایت رساند.

به نظر شما آیا آی‌فون به رم بالاتر نیاز دارد؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها