تابستان سال گذشته میلادی بود که گوگل رسما از سرویس دامنه‌های اینترنتی خود پرده‌برداری کرد. حال پس از گذشت چندین ماه از معرفی این سرویس، فاز تست بتا آن در به صورت اختصاصی در آمریکای شمالی آغاز شده است.
کد خبر: ۷۵۹۷۱۹
آغاز به کار سرویس دامنه‌های گوگل

به گزارش جام جم کلیک: تابستان سال گذشته میلادی بود که گوگل رسما از سرویس دامنه‌های اینترنتی خود پرده‌برداری کرد. حال پس از گذشت چندین ماه از معرفی این سرویس، فاز تست بتا آن در به صورت اختصاصی در آمریکای شمالی آغاز شده است.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که گوگل از طریق ارسال دعوت‌نامه‌هایی محدود، به عده‌ای از کاربران برگزیده‌ی خود اجازه‌ی تجربه سرویس دامنه‌های گوگل (گوگل دامینز) را در فاز بتا داده است. سرویس مذکور، یک پلتفرم ساخت، خرید و فروش دامنه‌های اینترنتی است که گوگل سعی دارد با استفاده از آن، از سودجویی برخی از وب‌سایت‌های ارائه دامنه و کاربران اینترنتی جلوگیری کند.

در حال حاضر برخی از شرکت‌های ثالث هم‌چون اسپاتیفای، ووردپرس و ... در فاز بتا این برنامه با گوگل همکاری می‌کنند و به کاربران خدمات ارائه می‌دهند. گفته می‌شود که هم‌اکنون می‌توان برای هر دامنه اینترنتی بیش از صد آدرس ایمیل ساخت و در آینده‌ای نه‌چندان دور، این تعداد افزایش خواهد یافت. گوگل این وعده را داده است که در هنگام خارج شدن این طرح از حالت بتا بسته (Close Beta) امکانات بیشتری به آن افزوده شود و کمپانی‌های ثالث بیشتری به ارائه خدمات در آن بپردازند.

منبع: ایسکانیوز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها