حجت الاسلام خادمیان می‌گوید ظاهر تبلیغ‌کنندگان دین باید جاذبه داشته‌باشد

انگیزه «روحانی زرد پوش» از انتخاب لباسی متفاوت

بازار سیاه صفحات پربازدید در شبکه‌های اجتماعی؛

خرید و فروش صفحه فیسبوک هنرمندان

در حالیکه بسیاری از بازیگران و چهره‌های مشهور حضورشان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک را تکذیب می کنند اما صفحه‌های موجود در این شبکه ها با اسم و تصاویر این بازیگران با قیمت‌های جالبی به فروش می‌رسد.
کد خبر: ۷۵۸۹۲۰
خرید و فروش صفحه فیسبوک هنرمندان

چند روز پیش مدیر یکی از صفحه‌های هواداری «طناز طباطبایی» بازیگر سرشناس ایرانی با آگهی جالبی اقدام به فروش این صفحه با حدود ۱۰۶ هزار طرفدار کرد. مدیر فعلی این صفحه از هواداران خواست تا در صورت تمایل به صورت خصوصی و از طریق پیام شخصی به این صفحه برای خرید و مطلع شدن از قیمت این صفحه اقدام کنند.

image.png

هرچند که بدون شک این بازیگر سرشناس از دلالی های موجود با نام خود بی اطلاع است اما به نظر می رسد که این دلالی سود زیادی برای دیگران دارد. بعد از تماس با مدیر این صفحه قیمت آن «یک میلیون تومان» عنوان شد.

image (1).png

اما این اولین اتفاق در شبکه های اجتماعی نیست. بسیاری از صفحه های پربازدید کاربران مثل املاک برای خودشان قیمت دارند. برخی نیز با راه انداختن صفحاتی به صورت واسطه و به شکل بنگاه ها و مشاورین املاک اقدام به برقراری ارتباط بین فروشنده و خریدار می کنند.

نکته جالب میان کامنت های کاربران تخلفات صاحب صفحه هاست. برخی کاربران در این باره می گویند که بعد از پرداخت پول این صفحه به آنها واگذار نشده و یا اینکه «صفحه فوق» تقلبی بوده است.

شاهرخ.png

فروش صفحه ای به اسم «پناه استخری» دختر «شاهرخ استخری» بازیگر ایرانی در یکی از این صفحات تبلیغاتی. (مجله مهر/ عطیه همتی)

1.png

445.png

345.png

87.png

9876.png

90.png

45.png

10888863_1584963615059685_8287347528129360786_n.jpg

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها