معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از تجمیع حدود 20 واحد این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۷۵۸۷۴۰
25 واحد دانشگاه پیام نور تجمیع می شود

دکتر محمدعلی کریمی گفت: در گیر و دار تغییرات سال گذشته 20 واحد دانشگاه پیام نور که بیشتر در استان تهران قرار داشتند، تجمیع شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 500 مرکز و واحد این دانشگاه فعال هستند، افزود: از این تعداد، چند واحد دانشگاهی آمادگی تجمیع دارند که در دست بررسی است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: حدود 20 تا 25 واحد اکنون آمادگی تجمیع دارد و ما امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم تجمیع این واحدها را عملیاتی کنیم .

وی با بیان اینکه واحدهایی که تجمیع می شوند واحد هایی هستند که توجیه جمیعتی و مالی ندارد، افزود: یکی از سیاست هایی که دانشگاه پیام نور پیگیری می کند وجود و یا عدم وجود دانشجوی واقعی در مراکز واحدهای پیام نور است.

کریمی گفت: دانشجوی واقعی به این معنی است که در دانشگاه پیام نور، اصل را براین گذاشتیم که دانشجو در نزدیک ترین محل سکونت و اشتغال خود امکان تحصیل داشته باشد، اکنون مشاهده می کنیم با این تکثری که رخ داده، دانشجوها مسافتی را باید طی کنند تا در مرکز و یا واحد تحصیل کنند، این وضعیت را سامان دهیم.

وی افزود: برای همین یکی از سیاست هایی که در یک سال گذشته در دانشگاه پیام نور پیگیری شد، تسهیل بحث میهمانی و انتقال بود ما شرایط را نسبت به گذشته خیلی سهل کردیم و سخت گیری گذشته را اعمال نکردیم تا به شرایطی دست یابیم که که دانشجوی واقعی ما در مراکز و واحدها نمود داشته باشد و در سیاست گذاری های خود این مساله را مد نظر قرار دادیم.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: در تجمیع واحدها تنها یک فاکتور تعیین کننده نیست. ترکیب جمیعتی دانشجو در مرکز واحد، ترکیب جمیعتی شهر، نزدیکی به مراکز واحد اطراف ، جمیت دانشجویی در سایر مراکز و تنوع رشته ها همه را کنارهم قرار می دهیم و به این نتیجه می رسیم که ادامه فعالیت یک واحد به صلاح است یا خیر.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
f.asadi
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
۰
۰
با سلام و خسته نباشید من و خانمم دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور واحد هستیم و باتوجه به اینكه در تربت جام سكونت و كارمند دولت نیز میباشیم و همه شرایط انتقال به مركز تربت جام را داریم هر ترم با بدبختی فروان باید انتقالی بگیریم یا اصلا انتقالی نمیدن بهمون و دانشگاه باخرز فاقد كلاس می باشد و دانشجوها در كلاسهای مدارس ابتدایی در حال ادامه تحصیل هستند خواهشمندیم از مسولین مربوطه این مشكل انتقالی ما را حل كنند كه واقعا با كارمند بودن و داشتن بچه مدرسه ای رفت و امد سخت میباشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها