آرمان طاهرنژاد از قم: لطفا درمورد چگونگی راه‌اندازی سایت‌های دانلودی و همچنین مجوزهایی که برای یک سایت لازم است، توضیح دهید.
کد خبر: ۷۵۷۵۲۸
پرسش و پاسخ: پیش‌نیاز راه‌اندازی سایت دانلودی

آرمان طاهرنژاد از قم: لطفا درمورد چگونگی راه‌اندازی سایت‌های دانلودی و همچنین مجوزهایی که برای یک سایت لازم است، توضیح دهید.

پاسخ کلیک: برای راه‌اندازی یک سایت ‌باید ابتدا یک دامنه اختصاصی مشابه jamejamonline.ir، jamejamonline.com و... برای خودتان ثبت کنید. در ادامه ‌باید برای قراردادن فایل‌های مربوط به سایت و فایل‌های دانلودی یک میزبان وب مناسب انتخاب کنید. (خدمات هاستینگ)

راه‌اندازی سایت تا زمانی که تراکنش‌های مالی یا ارائه خدمات خاصی روی آن صورت نگیرد، نیازمند دریافت مجوز خاصی نیست، اما می‌توانید سایت خود را در ساماندهی ثبت کنید تا اعتبار آن افزایش یافته و کاربران با اطمینان بیشتری از محتوای ارائه شده استفاده کنند. (www.samandehi.ir)

روش کار بیشترسایت‌های دانلودی در ایران، دریافت فایل‌های دانلودی از سایت‌های خارجی، کنترل و بررسی فایل دانلودی و ابزارهای فعالسازی نرم‌افزار موردنظر و آپلود مجدد آن روی سرورهای میزبانی وب اختصاصی خود است. به این ترتیب فایل‌های تست شده را با قابلیت دانلود به‌صورت لینک مستقیم در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها