با شروع سال‌ 2015 میلادی لحظه‌شماری برای عرضه مجدد یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پخش فایل‌های ویدیویی بر روی تلفن‌های همراه شرکت اپل آغاز شده است.
کد خبر: ۷۵۵۷۳۲
نرم‌افزار محبوب VLC برای گوشی‌های آیفون عرضه می‌شود

جام جم کلیک: یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای پخش فایل‌های تصویری بر روی پلتفرم‌های مختلف را می‌توان برنامه VLC player دانست که بر روی بسیاری از پلتفرم‌ها قابل دست‌یابی است ولی در میان لیست پلتفرم‌های میزبان این نرم‌افزار تا به امروز سیستم‌عامل iOS 8 به چشم نمی‌خورده است ولی این نرم‌افزار به‌زودی در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار خواهد گرفت.

این نرم‌افزار پیش از این برای سیستم‌های عامل مک، ویندوز، اندروید و ویندوز فون قابل دسترسی بوده و نسخه iOS 8 آن نیز قرار بود در پایان سال 2014 میلادی عرضه شود که تیم توسعه نرم‌افزاری تصمیم گرفتند که به‌علت شرایط ویژه آی تیونز در طول تعطیلات سال نوی میلادی و شلوغی این شبکه، عرضه محصول خود را به سال بعد موکول کنند.

در این میان این‌ نرم‌افزار بر روی پلتفرم‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS 8 یعنی گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد خواهد توانست تا بسیاری از پسوندهای تصویری را به نمایش دربیاورد. پیش از این نرم‌افزار فوق بر روی نسخه هفتم این سیستم‌عامل همراه اپل قابل دست‌یابی بود ولی برای مدتی کوتاه از زمان عرضه نسخه هشتم iOS، این نرم‌افزار نیز از روی بازار نرم‌افزاری اپل حذف شده بود.

شایان ذکر است که نسخه جدید این نرم‌افزار به سیستم پخش ابری و امکان استریم آنلاین مجهز خواهد بود تا بتواند با امکانات شبکه‌های پخش آنلاین تصویری به خوبی هم‌خوانی داشته باشد و کاربران بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند که در این میان این امکان برای استفاده از سیستم‌های دراپ‌ باکس و گوگل درایو نیز بهینه‌سازی شده است.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها