آغاز به کار شبکه‌ای جدید در شبکه نمایش خانگی

«ابله» چهارشنبه می آید

اولین قسمت مجموعه «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی چهارشنبه ۱۷ دی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
کد خبر: ۷۵۵۱۵۱
«ابله» چهارشنبه می آید

رئیس هیات مدیره شرکت تصویر گستر پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: همزمان با شروع عرضه سریال «ابله» شبکه همراهان پاسارگاد نیز آغاز به کار می کند و خریداران این مجموعه می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از برنامه های این شبکه نیز استفاده کنند.

علی اسدزاده با بیان اینکه چنین امکانی برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی فراهم شده است ادامه داد: در دی وی دی سریال «ابله» بخش هایی چون ابله تر، نماهنگ، انیمیشن و هنر و تجربه گنجانده شده است که یک بسته کامل برای خانواده محسوب می شود.

وی در توضیحات بیشتر این بخش ها گفت: «ابله تر» عنوان صندلی زردی است که در هر قسمت یکی از عوامل مجموعه روی آن می نشیند و به سوالات خاصی پاسخ می دهد، بخش نماهنگ هم اولین جایگاه عرضه رسمی کلیپ خوانندگان مطرح کشورمان محسوب می شود که در هر قسمت شاهد سه نماهنگ متفاوت خواهیم بود.

اسدزاده افزود: هنر و تجربه به معرفی و پخش آنونس فیلم های در حال اکران این گروه سینمایی می پردازد و در بخش انیمیشن نیز درهر قسمت یک انیمیشن کوتاه برای بچه ها در نظر گرفته ایم.

رئیس هیات مدیره شرکت تصویر گستر پاسارگاد با بیان اینکه به دنبال عرضه فیلم کوتاه در این مجموعه هم بوده است اظهار کرد: در این خصوص همکاری لازم نشد اما همچنان آمادگی داریم در قسمت های بعد به پخش و معرفی آثار فیلمسازان جوان در راستای حمایت از این حوزه بپردازیم.

اسدزاده ضمن پوزش از تاخیر یک ماهه در عرضه این مجموعه، اظهار امیداوری کرد «ابله» مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد و گفت: این مجموعه به قیمت 3 هزار تومان عرضه خواهد شد و مردم با تهیه نسخه اورجینال و حمایتشان مسیر ما را در ادامه راهمان و خدمت رسانی به خانواده های ایرانی هموار خواهند کرد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها