نرم‌افزار Bleep محصولی از بیت تورنت است که قابلیت برقراری تماس صوتی و ارسال پیام متنی به‌صورت نظیر به نظیر با امنیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.
کد خبر: ۷۵۴۸۷۵
نرم‌افزار موبایل: تماس صوتی و ارسال پیام به‌صورت کاملا خصوصی

جام جم کلیک: نرم‌افزار Bleep محصولی از بیت تورنت است که قابلیت برقراری تماس صوتی و ارسال پیام متنی به‌صورت نظیر به نظیر با امنیت بالا را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همان‌طور که گفتیم نکته قابل توجه در نرم افزار Bleep این است که این نرم افزار P2P دارای قابلیت پیام رسانی و تماس‌گیری غیر متمرکز است، بدین صورت پیام‌ها بصورت رمز نگاری شده استفاده می‌شود و بر همین اساس دیگر شرکت بیت تورنت نمی‌تواند مکالمه، مخاطب و زمان تماس شما را مشاهده کند و داده های شما کاملا حفاظت شده و گمنام نگه داشته می‌شود.

در همین راستا باید گفت بیت تورنت به دنبال استفاده از فناوری توزیعی در مکالمات بوده بدین صورت که دیگر نیاز به هیچ سروری نبوده و اطلاعات شما از قبیل متن و تصویر بصورت مستقیم به کاربر مورد نظر ارسال می شود و بسیاری از کاربران در حوزه های مختلف از جمله مطبوعات، گروه‌های سیاسی و شرکت های تجاری و بازرگانی می‌توانند بدون ترس از آشکار شدن منابع و اطلاعات خود با یکدیگر در ارتباط باشند.

به گفته بیت تورنت این نرم افزار فقط با استفاده از اینترنت کار می‌کند و کاربران می‌توانند بدون ترس از جاسوس‌ها و هکرها به چت بپردازند و حتی کاربران ویژه به‌صورت کاملا مخفیانه از این نرم افزار استفاده نمایند.

آخرین ویژگی‌های افزوده شده در نسخه آلفای این نرم افزار عبارتند از: ثبت نام با ایمیل، تماس صوتی مطمئن و ارسال متن، دعوت دوستان از طریق ایمیل و پیامک، انتقال حساب کاربری، دریافت پیام‌های ورودی در تمامی دستگاه ها، رمز نگاری کامل پیام‌های ارسالی و ذخیره آن بصورت محلی، حذف آسان تاریخچه پیام‌های رمز نگاری شده و بسیاری دیگر.

این نرم افزار در حال حاضر برای سیستم عامل های اندروید 4.0 به بالا، ویندوز و مک عرضه شده است.

دانلود رایگان نرم افزار Bleep برای اندروید

دانلود رایگان نرم افزار Bleep برای ویندوز

دانلود رایگان نرم افزار Bleep برای مک

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها