جام جم سرا: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد جزییاتی از نحوه دستگیری «محمد امین ص»، متهم به قتل «محسن خشخاشی» معلم فیزیک دبیرستان حافظی بروجرد را در کانون اصلاح و تربیت تهران تشریح کرد.
کد خبر: ۷۵۴۲۱۹
قاتل «محسن خشخاشی» معلم بروجردی دستگیر شد

سرهنگ علیرضا دلیری، امروز (سه شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دستگیری قاتل معلم بروجردی بنا به دلایلی چون کم سن و سال بودن قاتل، نداشتن پرونده قضایی و انتظامی و نا‌شناسی وی با تاخیر مواجه شد.

وی جستجو برای دستگیری قاتل معلم بروجردی در شهرستان‌های اهواز، آبادان، نهاوند و بروجرد را یادآور شد و افزود: مرز ایران هنگام خروج زائران اربعین حسینی نیز به طور کامل بررسی و توسط پلیس مرزبانی و پلیس آگاهی بروجرد تحت کنترل درآمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با اشاره به بررسی بسیاری از اجساد بدون هویت در سراسر کشور اظهار کرد: در ‌‌نهایت، تطبیق عکس از قاتل باعث شناسایی وی در یکی از کانون‌های اصلاح و تربیت تهران شد.

وی افزود: قاتل فراری بعد از عزیمت به تهران اقدام به درگیری و ضرب و شتم دوباره کرده بود که توسط پلیس تهران دستگیر و با تشکیل پرونده قضایی با نام «محمد امین ص» فرزند علی تحویل کانون اصلاح و تربیت شده بود.

سرهنگ دلیری گفت: پلیس آگاهی شهرستان بروجرد به همراه پدر قاتل به تهران عزیمت و قاتل را شناسایی کردند. این قاتل از طریق دادگستری تهران به نیروی انتظامی بروجرد تحویل و اکنون در حال انتقال به بروجرد است.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: بررسی پرونده و سرنوشت قاتل بروجردی را مقامات قضایی شهرستان و قاضی پرونده مشخص می‌کنند.

یادآور می شود ساعت ۱۱ صبح روز اول آذر امسال، محسن خشخاشی چهل و سه ساله در حال تدریس درس فیزیک در دبیرستان پسرانه حافظی در خیابان ۴۵ متری بسیج شهرستان بروجرد بود که دانش آموز پانزده ساله وارد کلاس شد.
دانش آموز نوجوان بدون هیچ حرفی به سمت نیمکتش حرکت کرد. معلم از او خواست به دلیل غیبت‌های غیر موجه خود از دفتر نامه بیاورد که پسر نوجوان به طرفش حمله ور شد و با چاقویی که همراه داشت ضرباتی به گردن و سینه معلم خود وارد کرد و گریخت.
پیکر نیمه جان معلم به بیمارستان شهید چمران منتقل شد، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و معلم فیزیک جان خود را از دست داد.

مرحوم خشخاشی متاهل و دارای یک پسر ۱۰ ساله و یک دختر سه ساله است. (ایرنا)

گفتنی‌ست، گفت‌وگوی اختصاصی «جام جم سرا» با او را که در فرصتی کوتاه انجام شده می‌توانید با کلیک روی لینک «قاتل معلم بروجردی: آقای خشخاشی آدم خوبی بود، نمی‌خواستم بمیرد» یا از طریق قسمت اخبار مرتبط در همین صفحه بخوانید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۱۹
حمید كلباسی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۱
برای مظلومیت این معلم و فرزندان یتیمش دلسوزی كنیم یا برای پدر و مادری كه ثمره زندگی آنان پسر شرور 15 ساله ای است كه دستش بخون انسانی بیگناه آلوده شده؟ هرچند اعدام یا حبس ابد این قاتل جوان محرز است اما جواب احساس عدم امنیت و جریحه دار شدن عواطف 80 یك ملت را چه كسی میدهد؟
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۱
۲
قضیه خیلی ساده است. در تربیت نسل جدید ناموفق و ضعیف عمل شده و تاوان آنرا همه مردم میبایستی كه پس دهند! در جلوگیری از گسترش اعتیاد و ایدز كاملا ناموفق عمل شده و تاوان آن را نیز مردم پس میدهند!
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۱
خدا به هر دو خانواده صبر بده كه خیلی سخته
كریم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
۰
۱
متاسفانه حوادث كوچك و بزرگ اتفاق افتاده میان معلمان و دانش آموزان در حال افزایش است چه كسی چاره كار را می داند؟ چرا بمباران تبلیغاتی جهت دار در عرض این سال ها مورد بررسی و تفحص مجلسی ها قرار نمی گیر د؟ چر ا عدم ر سیدگی عمدی به معیشت معلمان آنها را مجبور به اضافه كاری در مدر سه و بیرون (بنگاه های اتومبیل و املاك و بازار و ...) كرده و آنها را خسته به مدرسه تحویل می دهد كه آستانه تحمل آنها را پایین می آورد؟ .....
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۰
۱
بفرمائید ببینم در چی خیلی موفق و خوب عمل شده؟
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۲
۱
آخی , چه راحت , میزنند و میكشند بعدش هم میگن پشیمان شدم . لابد تقاضای بخشش هم دارند . چه جالب
دست مسئولین محترم از پیگیریهای مستمر درد نكنه .
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۱
۱
علت قتل موضوع كوچك( نمره ماهانه) بوده كه هیچ سودی ندارد من به تجربه بی انگیزه شدن وعصبانی شدن بعضی دانش آموزانم رابعدازاعلام نمره غیرمنطقی ماهانه دیده ام.
یك معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
۰
۱
خوش به حال وزیركه دراین میان ازانجام یك اقدام ساده( تسلیت به جامعه فرهنگیان)سرباززده وخودش رابه كوچه علی چپ زده،وقتی اینگونه اتفاقات دركشورهای دیگرروی داده حداقل وزیراستعفاداده اماوزیرماچی..........؟
افشار
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
۰
۱
با دستگیری دانش آموز ضارب كه جان معلم زحمتكش، خوش اخلاق و دلسوز را گرفت قضیه وارد مرحله دیگری میشود. از اینجا دیگر قوه قضائیه نقش پر رنگتری دارد. اعدام و... این لحظه ای است كه انتظارش را میكشیدیم و بالاخره به وقوع پیوست. اما نكته اینجاست كه آیا همه تقصیرها به این دانش آموز ضارب برمی گردد؟ برای یك انفجار چند درصد سهم جرقه است، اگر پنج عنصر و عامل كنارهم باید جمع شوند تا انفجار صورت بگیرد نقش و سهم بقیه عوامل چیست؟ حكم دانش آموز صادر خواهد شد و او به نتیجه رای دادگاه خواهد رسید، پدر و مادرش هم با این رای، به سهم دردناكشان میرسند؛ اما آیا مشاور مدرسه در این حادثه نقش نداشته، مدیر چه كوتاهی مرتكب شده ، آموزش و پرورش چطور؟؟ مجموع این عوامل دست به دست هم داده تا دو فرد در آن موقعیت رو در روی هم قرار بگیرند و این حادثه دردناك رخ بدهد. آیا آموزش و پرورش نمی توانست فردی را كه مناسب این روال نیست را به مسیری دیگر هدایت كند؟چگونه عمل كرده كه دو فرد نامناسب رو در روی هم قرار بگیرند؟ بله این لحظه ای است كه احساسات جریه دارشده مارا احتمالا تسكین میدهد و مجازات او....اما با احساسات مگر میشودضعفها و نارسایی ها را شناسایی و بر طرف كرد و حتی به پیشرفت فكر كرد؟با عقلانیت و منطقی بودن است كه این امر میسر میشود چه كسی تضمین میدهد كه همه تقصیر ها به دانش آموز برمیگردد و چه كسی تضمین میكند كه چنانچه نظام اداری آموزشی ما اگر معیوب و مقصر نیست حوادث مشابه این دیگر تكرار نشود. آیا بركناری مدیر یك مدرسه، جبران تقصر نظام آموزشی خواهد بود؟مدیریتی كه ارزش جایگاهی آن بلحاظ سلسله مراتبی اصلا برتری نسبت به معلمی و دبیری ندارد حتی حق سمتی كه برایش پرداخت میشود ناچیز است! ونظام آموزش و پرورشی كه نقصان داشته باشد میتواند پیامد های این چنینی داشته باشدمعلمی دلسوز و فداكار از بین ما برود و دانش آموزی 15 ساله با عمری تباه شده.
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
۰
۶
معلمان خودشان عامل اصلی آموزش خشونت و تعمیم آن به سایر عرصه های اجتماع هستند.
من كه به شخصه بدترین و خبیث ترین انسان های زندگیم معلم هایم بوده اند.
ستاره
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خدا میدونه اخلاق و منش جنابعالی چطور بوده و معلم های شما مجبور بودن چطور با شما رفتار كنن كه الان معلم ها شدن خبیث ترین افراد زندگی شما!!!!ظاهرا آدمهای بد و خبیث اطراف شما زیاد پیدا میشه ( چون از ...ترین استفاده كردی)،‌ فكر میكنم شما تو اخلاق خودت بیشتر دقت كنی بهتر باشه... نمیشه كه همه خبیث باشن ولی شما خوب باشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۳
۰
قاتل باید اعدام شود تادرس عبرت گردد
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۱
وزیر محترم اصلا به روی خودش نیاورد
مظاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۱
باسلام،اخانواده آن مرحوم میخواهم ب این جو؟ن ب خاطررضای خدا رضایت بدن،مام چنین اتفاقی برامون پیش اومده اما ب جوانیش رحم كنیدب خاطرخدا
مظاهری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
۰
۱
توروخدا ب خاطرخداگذشت داشته باشید،
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
۰
۱
كاشكی به جای خشونت می شست درسشون می خوند تنبل
زهرا
Germany
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
۲
۰
محسن شخاشی دبیر من و دوستام توی دبیرستان تیزهوشان بود ؛اون از بهترین دبیرای بروجرد بود به نظر من گذشت بی فایدست
امیر حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
۰
۰
واقعا خیلی سخته خیلی خیلی خیلی سخته هم برای خوانواده عزادار و هم برای خوانواده ی پسره مطمئنن عزاب وزدان تا اخر عمر خواهند داشت
من هم از اینجا به خوانواده اقای محسن خشخاشی تسلیت عرض میكنم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۲
۰
خیلی متاسف شدم .حیف شد معلم از دست رفت...

نیازمندی ها