تهیه‌کننده «میکائیل» گفت: تاکنون شبکه یک سیما پیشنهادی را درخصوص پخش در ایام نوروز را به من نداده است و من هم تا الان مطلبی در این باره اعلام نکرده‌ام و این خبر را تکذیب می‌کنم.
کد خبر: ۷۵۳۷۸۱
«میکائیل» سریال نوروزی شبکه یک سیما نیست

الهام غفوری تهیه کننده سریال «میکائیل» از پیشرفت بیش از 70 درصدی فیلمبرداری این سریال خبر داد و گفت: گروه تولید همچنان در جزیره قشم هستند و در حال ضبط 30 درصد باقی مانده کار هستند.

وی با بیان اینکه بعلت گستردگی کار، ما هر روز در یک لوکیشین در حال فیلمبرداری هستیم، ادامه داد: در روزهای گذشته صحنه‌های مربوط به جزیره هنگام، جنگل حرا و پیست موتورسواری ضبط شد؛ اما بخش عمده‌ای از فیلمبرداری در بیمارستان، پارک، کلانتری، لنج و صحنه‌های درگیری در دریا باقی مانده است که در روزهای آینده بازیگران هر سکانس به ترتیب جلوی دوربین خواهند رفت.

غفوری با اشاره به اینکه تا کنون 700 دقیقه از مجموعه تلویزیونی «میکائیل» فیلمبرداری شده است، افزود: کار مونتاژ و تدوین همزمان این سریال در حال انجام است ولی هنوز هیچ قسمتی بطور کامل آماده نیست.

این تهیه کننده درباره صداگذاری و موسیقی سریال «میکائیل» هم گفت: کار صداگذاری و موسیقی این مجموعه هنوز آغاز نشده است ولی بخش‌هایی از قسمت‌های اول باقی مانده است که با تصویربرداری چند سکانس باقی مانده کامل می‌شود اما قسمت‌های چهار، هشت و چهارده سریال کامل شده است.

غفوری با اشاره به اینکه قسمت 15 و پایانی سریال «میکائیل» در حال نگارش است، افزود: تا یک ماه دیگر و با پایان تصویربرداری در جزیره قشم، فیلمبرداری این سریال به پایان خواهد رسید.

تهیه کننده «میکائیل» در پایان درخصوص خبرهای منتشر شده درباره احتمال پخش سریال میکائیل در نوروز 94 تاکید کرد: تاکنون شبکه چنین پیشنهادی را به من نداده است و من هم تا الان مطلبی در این باره اعلام نکرده‌ام و این خبر را تکذیب می‌کنم.

در خلاصه داستان سریال «میکائیل» آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سخت کوشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و... کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی، حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی در این سریال بازی می‌کنند. سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: سعید نعمت الله نویسنده، مدیربرنامه ریزی فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان محمد بدرلو، دستیار کارگردان حامد بیسادی، منشی صحنه بیتا ارسطویی، مدیر تولید محمود اتحادی، طراح گریم مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، تصویربردار حسین قلی‌پور، صدابردار هادی افشار، تدوینگر خشایار موحدیان، عکس شهاب احمد لو و رضا امینیان. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها