نجات معجزه آسای کودک ربوده ‌شده از چاه

مردی که به قصد انتقامگیری از خانواده یکی از بستگانش در استان اردبیل، پسر چهارساله آنها را ربوده و به داخل چاهی انداخته بود، دستگیر شد. این کودک به طور معجزه‌آسا زنده مانده بود که تحویل خانواده‌اش شد.
کد خبر: ۷۵۲۳۵۳

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان نیر و اعلام شکایتی عنوان کرد: پسر چهار ساله‌ام برای بازی با دوستانش از روستای ما به نام مستان‌آباد خارج شد و دیگر بازنگشت. به دنبال غیبت مرموز پسرم همه جا را جستجو کردیم، اما تلاش‌هایمان بی‌نتیجه ماند و او را پیدا نکردیم. با تشکیل پرونده قضایی و به دستور بازپرس پرونده، تحقیقات پلیس برای یافتن کودک آغاز شد، اما اثری از او نبود.

کارآگاهان احتمال دادند این کودک به درون چاه یا دره‌ای افتاده باشد، بنابراین موضوع را به امداد و نجات هلال‌احمر گزارش دادند و همراه چند گروه از امدادگران شهرستان نیر و استان اردبیل با در اختیار داشتن سگ‌های زنده‌یاب، جست‌وجو در دره‌‌ها، چاه‌ها و اطراف خانه او را آغاز کردند، اما همه این تلاش‌ها برای یافتن کودک گمشده بی‌نتیجه ماند.

جست و جو‌ها همچنان در این باره ادامه داشت تا این که مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد زمانی که به خانه باز می‌گشته صدای ناله‌هایی را از داخل چاهی در اطراف روستا شنیده است، کنجکاو شده و وقتی درون آن را نگاه کرده پسر خردسالی را یافته که سر و صورتش زخمی بوده است، اما نتوانسته او را از درون چاه خارج کند.

با گزارش این موضوع، ماموران احتمال دادند این کودک باید همان پسر گمشده باشد. در این مرحله کارآگاهان همراه گروهی از اهالی روستا به محل مورد نظر اعزام شدند و پسر خردسال را که زخمی اما زنده مانده بود از درون چاه خارج کرده و تحویل خانواده‌اش دادند. در ادامه تحقیقات، ماموران متوجه شدند کودک به خانواده‌اش گفته که ربوده شده و بعد به درون این چاه انداخته شده است.

با به‌دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات از پسر خردسال آغاز شد و او در اظهاراتش به پلیس گفت: زمانی که در خیابان بازی می‌کردم، پسرعموی پدرم سراغم آمد و به بهانه این‌که خانواده‌ام به خانه‌شان رفته‌اند، مرا با خود برد. او سپس همراه همسرش مرا به درون این چاه انداختند و فرار کردند. دو روز در این چاه بودم و دعا می‌کردم زنده بمانم و نزد خانواده‌ام بازگردم. با ثبت اظهارات این کودک، ماموران برای دستگیری این زن و شوهر کودک‌ربا وارد عمل شدند و هر دو را دستگیر کردند.

متهمان با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را بیان کردند و سرانجام در ادامه تحقیقات اعتراف کردند به‌دنبال اختلافی که با خانواده کودک داشته‌اند، درصدد بودند از آنها انتقام بگیرند، بنابراین نقشه ربودن وی را طراحی و آن را عملی کرده‌اند. زمانی که متوجه شدند خانواده وی موضوع را به پلیس اطلاع داده‌اند از ترس این‌که لو بروند، کودک را به داخل چاهی انداخته و به خانه‌شان بازگشته‌اند و گمان نمی‌کردند این کودک زنده بماند.

با صدور قرار قانونی برای این زوج، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها