جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر گفت: کودک چهار ساله روستایی که توسط اعضای یک خانواده ربوده شده و درون چاهی انداخته شده بود، پس از دو روز زنده از داخل چاه بیرون آورده شد.
کد خبر: ۷۵۲۱۶۱
کودک ۴ ساله نیری پس از ۲ روز زنده از چاه درآورده شد

جام جم سرا: سرگرد سیدهادی موسوی افزود: ماموران انتظامی در پی اطلاع از گم شدن یک پسر بچه چهار ساله در روستای مستان آباد نیر با کمک گروه‌های مردمی و سه گروه امدادی هلال احمر وارد عمل شده و به جست‌و‌جوی این کودک در اعماق چاه‌ها، دره‌ها و اطراف روستای مستان آباد پرداختند.

وی گفت: پس از ناامیدی از یافتن این کودک به رغم گذشت یک شب، گروه امدادی هلال احمر استان اردبیل با سگ‌های تجسس برای یافتن این کودک فراخوانده شدند و ساعت‌ها تلاش و تحقیقات این گروه هم به نتیجه نرسید.

وی از تمرکز نیروی انتظامی برای یافتن سرنخی از اقدام به گروگانگیری یا آدم ربایی در این قضیه ییاد کرد و افزود: بر این اساس پسر عموی پدر این کودک احضار شد و در بازجویی‌ها اظهارات ضد و نقیضی ارائه کرد. وی پس از بازگشت از ناجا به منزل، از ترس لو رفتن موضوع، پسر بچه را در چاهی روباز‌‌ رها کرده و به رغم گذشت ساعت‌ها از فقدان کودک، نهایتا اهالی روستا پس از شنیدن گریه و سر و صدا او را یافته و زنده از داخل چاه بیرون آوردند.

به گفته موسوی، مجرم و همسرش دلیل ربودن این کودک را انتقام گیری و اختلافات خانوادگی ذکر کرده‌اند ولی تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.
شهرستان نیر در ۳۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها