با حضور شاعران و نویسندگان در نگارخانه سوره مهر حوزه هنری استان بوشهر برپا شد؛

گشایش نمایشگاه عکس « خون خدا »

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان:

نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» بین‌المللی برگزار شود

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» به صورت بین‌المللی برگزار شود.
کد خبر: ۷۵۰۶۵۹
نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» بین‌المللی برگزار شود

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در حاشیه پایان کار نمایشگاه ملی عکس «مهر محرم» با تجلیل از برترین‌ها در سمنان اظهارداشت : عاشورا شعار بزرگ اسلام است و هر چه مربوط به امام حسین (ع) باشد، اثرگذار است.

وی ادامه داد:‌ ما همه محتاج حسین (ع) هستیم و هر چه مربوط به عاشورا باشد، زیباست چراکه آرمان‌های عاشورا زیباست.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نام بسیار زیبا و مناسب نمایشگاه «مهر محرم» موج وسیع فرهنگ عاشورایی را منعکس می‌کند، افزود: تدوین نمایشگاه به خوبی انجام شده و این نمایشگاه هر سال بهتر می‌شود و امسال نیز به صورت کاملا عالی برگزار شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم زحمات تمامی عکاسان در خصوص ترویج فرهنگ عاشورایی مورد توجه سالار شهیدان قرار گیرد و این افراد در دنیا و آخرت مورد لطف خداوند قرار گیرند.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عاشورا از شعائر بزرگ اسلامی است و تعظیم و تکریم عاشورا به هر نحوی که باشد از تهذیب دل خبر می‌دهد و نمایشگاه موسسه موج فرهنگ هر ساله زیباتر و پربارتر برگزار می‌شود.

شاهچراغی افزود: ‌امسال توسعه نمایشگاه بسیار بیشتر و از همه استان‌های کشور، عکس دریافت شده و در بخش بین‌الملل هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و از کشورهای مختلف آثار به سمنان رسیده است.

وی تصریح کرد:‌ امیدواریم باز هم این نمایشگاه توسعه پیدا کند و سراسر جهان را فرابگیرد چراکه مربوط به امام حسین (ع) و یقینا اثرگذار است؛ هرکس به این نمایشگاه بیاید، عشق و علاقه‌اش به امام حسین (ع) بیشتر می‌شود و ما هر چه داریم از عاشورا داریم و هر چه بتوانیم از عاشورا تجلیل کنیم باز هم جای کار دارد.

نماینده مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد:‌ یکی از راه‌های تجلیل از عاشورا همین نمایشگاه است که ما هم برای عکاسان هنرمند دعا می‌کنیم هر جا که هستند خدا کمک و تاییدشان کند و زحماتی که کشیده شده مورد نظر حضرت سیدالشهدا (ع) قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها