فناوری دیجیتال

دوش حمام با قابلیت پخش موزیک

تقریباً بین همه افراد رایج است، زمانی‌ که به حمام می‌روند دوست دارند آواز بخوانند و یا به آهنگ مورد علاقه خود گوش بدهند. حال آنکه چرا این ذوق و سلیقه در زمان دوش گرفتن نمایان می شود، بماند.
کد خبر: ۷۴۹۸۳۴
دوش حمام با قابلیت پخش موزیک

جام جم کلیک: تقریباً بین همه افراد رایج است، زمانی‌ که به حمام می‌روند دوست دارند آواز بخوانند و یا به آهنگ مورد علاقه خود گوش بدهند. حال آنکه چرا این ذوق و سلیقه در زمان دوش گرفتن نمایان می شود، بماند.

همچنان که هر روز وسایل مختلفی‌ برای رفاه انسان همگام با تکنولوژی تولید می شود، این‌بار یک شرکت تولید وسایل بهداشتی (Kohler) دست به تلفیق تکنولوژی با محصولات خود زده است.

یک دوش حمام با نازل متحرک ۶۰ درجه و روکشی از سیلیکون و کروم که توسط مهندسین شرکت Kohler طراحی شده است ،ظاهر و کارایی مطمئنی را فراهم می‌کند، گنجاندن یک بلندگوی بدون سیم درون این دوش، صدای شفافی را در داخل حمام ایجاد می‌کند که فرد دوست دارد وقت بیشتری صرف حمام گرفتن بکند.

بلندگوی بدون سیم توسط بلوتوث به دستگاه‌های پخش کننده موزیک متصل می‌شود، مثلا اگر از گوشی هوشمند خود برای پخش صدا استفاده می‌کنید، در زمان استحمام به راحتی‌ می توانید آهنگ ها را عوض کنید و یا صدا را کم و زیاد کنید. دستگاه دارای یک لامپ LED‌ است که در صورت اتصال دو دستگاه به یکدیگر، چراغ روشن می شود و موسیقی آماده پخش شدن است.

انرژی مورد نیاز برای این بلندگو از یک باتری لیتیومی فراهم می شود که تا ۶ ساعت کارکرد مداوم را تضمین می‌کند، البته مقادیر بیشتر و یا کمتر این بازه به محل نصب و شرایط اطراف بستگی دارد.

Moxie که نام این دوش هوشمند است هدیه خوبی‌ برای دوستداران موسیقی در سر تا سر دنیا است و انتظار می‌رود با به بازار آمدن این محصول تعداد زیادی از آن به فروش برسد.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
۳
۰
در مصرف آب صرفه جویی كنید وقت بیشتر را در حمام میخواد چیكار ؟ برو فكر نان باش خربزه آب است
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
۰
۲
از كجا تهیه میشود
قیمت ان چند است

نیازمندی ها