کرانچار: شگفت زده‌ام، بسیاری از مربیان مثل من هستند

زلاتکو کرانچار، مربی کرواتی که به دلیل برخی اتهامات از سوی وزارت ورزش و جوانان از هدایت تیم فوتبال المپیک بازماند، در واکنش به اظهارات علی رغبتی، عضو کمیسیون تائید مربیان خارجی گفت: موضوع فقط یک اختلاف فرهنگی است و در حالی که بسیاری مربیان مثل من هستند از این اظهار نظر شگفت‌زده‌ام.
کد خبر: ۷۴۹۷۳۵

کرانچار درباره منتفی شدن حضورش در راس تیم فوتبال امید ایران به ایسنا، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد. من یک مربی حرفه‌ای هستم و این تصمیم را کسانی گرفتند که مسئول تیم هستند. نمی‌توانم درباره این تصمیم صحبتی کنم. کار خودم را می‌کنم و شرایط خودم را دارم. من یک مربی فوتبالم و وقتی پیشنهادی به دستم برسد سعی می‌کنم تمام جوانب آن را بررسی کنم. در تیم ملی امید هم همین شرایط بود و در نهایت تصمیم این شد که من سرمربی تیم نشوم.

در ایران کمیسیون تائید مربیان خارجی به حضور شما در تیم امید رای نداد. علی رغبتی یکی از اعضای کمیسیون گفت به دلیل مصرف مشروبات الکلی به شما اجازه حضور روی نیمکت تیم امید ایران را ندادند، کرانچار درباره این موضوع گفت: از این صحبت‌ها خیلی شگفت‌زده شدم. فکر می‌کنم این یک تفاوت فرهنگی است. خیلی از مربیان اروپایی چنین شرایطی دارند. من مربی حرفه‌ای هستم و وارد چنین مسائلی نمی‌شوم. واقعا از این صحبت‌ها شگفت‌زده شدم. خیلی از مربیان نیز شبیه من هستند.

آیا روزی برای مربیگری به ایران باز می‌گردید؟ این مربی کروات در پاسخ به این پرسش گفت: هر روز آماده مذاکره هستم، چرا که یک مربی حرفه‌ای‌ام و دوست دارم کار کنم. اگر تیمی مرا بخواهد و شرایط مهیا باشد به ایران باز می‌گردم. دوران خیلی خوبی را در پرسپولیس و سپاهان داشتم. شرایطم در این دو تیم خیلی خوب بود. در سپاهان کارهای زیادی برای موفقیت انجام دادیم و بازیکنان جوان زیادی را پرورش دادیم که در نهایت به تیم ملی ایران رسیدند. رابطه‌ام با هواداران این دو تیم نیز خوب و احترام‌آمیز بود. به همین دلیل از دورانم در این دو تیم راضی هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها