
سعید عباسی قائم مقام باشگاه تراکتورسازی هفته گذشته در گفت و گو با فارس اعلام کرده بود که تکلیف حامد لک، شیروند، محسن دلیر بعد از بازی با ذوبآهن مشخص میشود اما هنوز باشگاه تبریزی تکلیف این سه بازیکن را مشخص نکرده است.
مسئولان تراکتورسازی منتظر هستند تا تکلیف نقل و انتقالات تیم مشخص شود تا در مورد سه بازیکن تصمیمگیری کنند.
در مورد حامد لک هم باشگاه منتظر است تا تکلیف عیسی اندوی مشخص شود. این بازیکن تست پزشکی داده اما هنوز جواب این تست نیامده است. باشگاه تراکتورسازی در صورتی که خیالش بابت صادر شدن کارت بازی اندوی راحت شود به احتمال زیاد حامد لک را از لیست خود کنار میگذارد.
(فارس)
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند