دلیل اخراج دروازه بان تراکتورسازی مشخص شد

زندگی شخصی حامد لک، عامل شکست تراکتورسازی!

جام جم ورزشی: مربی دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حامد لک زندگی شخصی غیرحرفه‌ای دارد و این مسئله او را دچار مشکل کرده است.
کد خبر: ۷۴۵۴۱۱
زندگی شخصی حامد لک، عامل شکست تراکتورسازی!

جلال بشرزاد در خصوص کنار گذاشتن حامد لک از ترکیب تراکتورسازی گفت: لک در تمرینات شرایط خیلی خوبی دارد اما نمی‌دانم چرا او در مسابقات تمرکز ندارد. زندگی غیرحرفه‌ای در یک تیم پرهوادار به او لطمه زده است در حالی که او در تمرینات شرایط خیلی خوبی دارد یکی دو شب مانده به شروع مسابقه تمرکزش را از دست می‌دهد. بازیکنان باید تعهد و وفاداری بیشتری نسبت به تیم خود داشته باشند.

وی در رابطه با اینکه منظورش از زندگی شخصی مشکلات خصوصی یا موضوعات دیگر است، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من زندگی شخصی لک یک زندگی فوتبالی نیست. مشکل او داخل زمین نه بلکه بیرون از مستطیل سبز است. این بازیکن تعهد و وفاداری نسبت به باشگاه ندارد و زحمات خودش را بر باد می‌دهد.

مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: تا قبل از استفاده از داوود نوشی‌صوفیانی لک عملکرد خوبی داشت اما کم‌کم افت این بازیکن شروع شد و این به خاطر تاثیرات زندگی شخصی لک بود. همان تمرینی که تمامی گلرها انجام می‌دهند حامد هم انجام می‌دهد و چطور می‌شود او به این شرایط می‌رسد.

بشرزاد در مورد اینکه گفته می‌شود لک به صورت عمدی گل خورده است، عنوان کرد: این موارد صحبت من نیست و نمی‌تواند درست باشد. هر کسی که این حرف را زده از خودش سؤال کنید. وقتی یک بازیکن نسبت به تیم متعهد نیست، خوب استراحت نمی‌کند، تغذیه و روابط اجتماعی او خوب نیست مقصر قلمداد می‌شود. حتما لازم نیست که یک بازیکن پول بگیرد و عمدی گل بخورد. وقتی تمرکز نباشد تیم دچار مشکل می‌شود.

مربی دروازه‌بان تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که اگر متوجه افت لک شده بودند چرا زودتر جریمه نکردند تا او بتواند خودش را اصلاح کند،‌تصریح کرد:‌زمانی که باشگاه از دروازه‌بان دوم خود بیشتر استفاده می‌کند این مسئله یک جریمه بزرگ برای دروازه‌بان اول است. متاسفانه لک به هشدارها توجه نکرد و کار به جایی رسید که رسول خطیبی او را از تیم کنار گذاشت.

وی در مورد اینکه آیا خطیبی و لک دچار درگیری فیزیکی شدند اظهار داشت: به هیچ وجه این مسئله درست نیست و فقط به او اعلام شد که برای ادامه خدمت به پادگان برود.

بشرزاد در رابطه با اینکه آیا تراکتورسازی دروازه‌بان جدیدی جذب خواهد کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه لک مدتی دچار افت شده بود ما برای تقویت تیم به این مسئله فکر کرده بودیم اما حالا که جدایی او قطعی شده است باید در این مورد تصمیم جدی بگیریم.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها