ابزار TaiG برای جیلبرک‌کردن آی‌اواس ۸.۱.۲ آپدیت شد

آموزش جیلبریک پایدار آی‌اواس 8.1.2 به کمک TaiG

تیم TaiG آپدیت جدیدی را برای جیلبریک خود منتشر کرده که با آی.او.اس 8.1.2 سازگاری کامل دارد.
کد خبر: ۷۴۸۴۷۹
آموزش جیلبریک پایدار آی‌اواس 8.1.2 به کمک TaiG

به گزارش جام جم کلیک: همانطور که مطلع هستید اپل در روزهای گذشته به طور ناگهانی نسخه‌ی ۸.۱.۲ سیستم عامل آی‌اواس را منتشر کرد. هدف اصلی از عرضه‌ی این نسخه رفع‌کردن باگ‌های مختلفی بود که در نسخه‌های پیشین این سیستم عامل وجود داشت. در صدر این باگ‌ها مشکلی بود که موجب ناپدیدشدن زنگ تلفن‌های خریداری‌شده از آیتونز می‌شد.

ابزار TaiG چندی پیش برای جیلبریک‌کردن آی‌اواس ۸.۱.۱ عرضه شد و از این رو سوال بود که آیا این ابزار برای جیلبریک‌کردن نسخه‌ی ۸.۱.۲ نیز کارساز خواهد بود یا نه.

ساعاتی پس از این اتفاق اعضای تیم TaiG آپدیت جدیدی را برای ابزار جیلبریک خود منتشر کردند. محوریت این آپدیت را می‌توان حدس زد: سازگارشدن با نسخه‌ی ۸.۱.۲. ساعاتی پیش از انتشار این آپدیت گمانه‌زنی‌هایی وجود داشت از این بابت که باگ موجود در کرنل استفاده‌شده برای پیاده‌سازی این جیلبریک بسته نشده است. ولی نهایتاً عرضه‌ی آپدیت بود که خیال همگان را راحت کرد.

این نسخه نیز مشابه نسخه‌های قبلی است و تفاوت بنیادینی از نظر کارکرد ندارد. می‌توانید نسخه‌ی ۱.۲.۰ TaiG را از این لینک دریافت کرده و به کمک آموزش فارسی منتشرشده در جام جم کلیک مبنی بر نحوه‌ی جیلبریک به کمک این ابزار، آی‌دیوایس مجهز به آی‌اواس ۸.۱.۲ خود را جیلبریک کنید.

منبع: اپل‌اپس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها