معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جلسه غیرعلنی دیروز مجلس شورای اسلامی درباره لایحه بودجه سال 1394 کل کشور گزارش داد.
کد خبر: ۷۴۷۸۸۷
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور نوبخت

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت در این جلسه غیرعلنی که به ریاست علی لاریجانی برگزار شد، گزارشی درباره منابع و مصارف لایحه بودجه 1394 ارائه کرد. لایحه بودجه کل کشور در سال 94 که بالغ بر هشت میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریال است، روز یکشنبه از سوی رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شد.

ایرج ندیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جلسه غیرعلنی دیروز گفت: در این جلسه معاون رئیس‌جمهور با ابراز نگرانی از هرگونه افزایش بودجه‌های جاری کشور، عنوان کرد که هزینه‌های جاری از میزان در نظر گرفته شده در لایحه بودجه سال 94 نباید افزایش پیدا کند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی هم در گفت‌وگو با مهر درباره این جلسه گفت که نوبخت اعلام کرد مسئولیت حذف یارانه نقدی اقشار پردرآمد به استان‌ها واگذار شده و هرچه استانها بتوانند یارانه نقدی حذف کنند، اعتبارات آزاد شده به استان‌های مربوطه اختصاص داده خواهد شد.

۹۰۰ هزار پیامک برای تعیین نام پهپاد ایرانی

سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران با اشاره به فراخوان مردمی سپاه برای نامگذاری پهپاد آر.کیو.170 ایرانی اظهار کرد: تاکنون حدود 900 هزار پیامک و ایمیل نامگذاری برای این پهپاد از ایرانیان عزیز در داخل و خارج از کشور دریافت شده است.

تشکر ۱۸۰ نماینده مجلس از وزارت ارشاد

۱۸۰ نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای از وزارت ارشاد به دلیل برگزاری موفق دهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی قدردانی و تشکر کردند.

بسیج و سپاه ضابطان اقدام عملی امر به معروف

نمایندگان مجلس با تصویب پیشنهاد علی مطهری، نماینده مردم تهران و الحاق تبصره‌ای به طرح حمایت از آمران به معروف، ستاد امر به معروف و نهی از منکر را موظف کردند با همکاری نیروی مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای آن مرتبه از امر به معروف و نهی از منکر که مستلزم اقدام عملی است برای افراد مورد نیاز از نیروی بسیج و سپاه به عنوان ضابطان امر به معروف و نهی از منکر، دوره آموزشی برگزار و برای آنها مجوز مخصوص صادر کند.

گزارش علیه سردار

خبرگزاری مهر نوشت: سازمان ملل با انتشار گزارشی مدعی شد که حضور سردار سلیمانی در عراق ناقض قوانین این سازمان بوده و می‌تواند موجب اعمال تحریم‌های جدیدی علیه فرمانده سپاه قدس شود.

بر اساس این گزارش، رویترز نوشته: ناظران سازمان ملل انتشار عکس‌های سردار قاسم سلیمانی در عراق را سندی بر حضور فرمانده نیروی قدس در عراق می‌دانند که در این صورت ناقض تحریم‌های بین‌المللی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها