سارقان لوازم داخل خودرو با 130 فقره سرقت

سارقان نوجوان کرجی پس از دستگیری به 130 فقره سرقت لوازم و پخش خودرو اعتراف کردند. از مدتی قبل شکایت های متعددی در مورد سرقت لوازم و پخش داخل خودرو در مناطق مختلف کرج و بویژه مناطق عظیمیه ، حسن آباد، اسلام آباد، هفت تیر و... به اداره آگاهی کرج اعلام شد.
کد خبر: ۷۴۷۶۴

شاکیان اظهار می کردند: زمانی که خودروی آنها در کنار خیابان و یا در پارکینگ متوقف شده بود، سارقان با شکستن شیشه خودرو، پخش و وسایل قیمتی داخل خودرو را به سرقت برده اند.
با افزایش گزارش ها، کارآگاهان شعبه ششم آگاهی کرج تحقیقات پلیسی خود را برای یافتن ردپایی از سارقان آغاز کردند و در بررسی های خود، ردپای 2 تن از سارقان حرفه ای باند سرقت پخش خودرو به نامهای محسن و رحیم را در یکی از پارکهای کرج شناسایی و آنها را در حالی که به علت استفاده از مشروبات الکلی در پارک به خواب رفته بودند، دستگیر کردند.
محسن ، جوان 20 ساله که در بازجویی ها مشخص شد رئیس باند سرقت پخش خودروهاست ، اعتراف کرد که با همدستی رحیم و دوست دیگرش به نام میلاد، اقدام به سرقت لوازم خودرو می کرده و سپس آنها را با قیمتهای بسیار پایین به چند مالخر می فروخته است.
وی گفت: از 2 سال پیش در حالی که هر 3 نفرمان بیکار بودیم و به پول احتیاج داشتیم ، اقدام به سرقت کردیم و در این مدت 130 فقره سرقت لوازم داخل خودرو مرتکب شدیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها