سریال «زاویه هفتم» داستان یک سرقت را از چند زاویه به تصویر می‌کشد

«میکائیل» مقیم قشم شد

تصویربرداری سریال تلویزیونی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در کارخانه لنچ‌سازی قشم ادامه دارد و سریال تلویزیونی «زاویه‌هفتم» هم به کارگردانی محمدعلی سجادی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی مراحل فنی را سپری می‌کند. هر دوی این سریال‌ها با موضوع پلیس تولید می‌شوند.
کد خبر: ۷۴۷۳۸۹
«میکائیل» مقیم قشم شد
الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال میکائیل درباره روند تولید این اثر گفت: گروه اکنون در قشم و در کارخانه لنچ‌سازی مشغول تصویربرداری هستند. در این صحنه بیشتر بازیگران این سریال حضور دارند. همچنین گروه تولید مشغول ساخت لوکیشن خانه عبدالله هستند که نقش او را پرویز پورحسینی بازی می‌کند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی بیشتر از یک ماه در قشم کار خواهیم داشت. سعید نعمت‌الله هم مشغول نگارش فیلمنامه است و خشایار موحدیان همزمان با تصویربرداری، تدوین سریال میکائیل را آغاز کرده است. مجید سعیدی، علی صالحی و حسین توشه بتازگی به جمع بازیگران پیوسته‌اند. سعیدی نقش یک پلیس را ایفا می‌کند و صالحی هم نقش غلام را به عهده دارد.

بهنوش طباطبایی در این سریال نقش یاس، عروس عبدالله را بازی می‌کند که در زندگی‌اش درگیر مشکلات زیادی می‌شود و کلید حل این مشکلات در دست میکائیل (کامبیز دیرباز) است. همچنین علیرضا خمسه و علی دهکردی هم چند روزی است به جمع بازیگران این سریال ملحق شدند. دهکردی در این سریال نقش رئیس کلانتری را به عهده دارد. در خلاصه داستان میکائیل آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت های مردم، دل به دریا می‌زند و... این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه یک تولید می‌شود.

برخی از عوامل تولید این سریال عبارتند از: مدیر برنامه‌ریزی فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان محمد بدرلو، دستیار کارگردان حامد بیسادی، منشی صحنه بیتا ارسطویی، مدیر تولید محمود اتحادی، طراح گریم مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری امیر معقولی، تصویربردار حسین قلی‌پور، صدابردار هادی افشار، مشاور رسانه‌ای مجتبی احمدی و مدیر تدارکات آرش صالحی.

زاویه هفتم در پایان راه

امیرحسین شریفی، تهیه‌کننده سریال زاویه هفتم به کارگردانی محمود معظمی درباره روند تولید این اثر به جام‌جم گفت: تصویربرداری این سریال 15 روز پیش در اتوبان همت و با حضور سردار منتظرالمهدی به پایان رسید. در این صحنه رحیم نوروزی و سارا نازپرور حضور داشتند. رضا مطهری تدوین این سریال را به پایان رسانده و شاهرخ شریفی مشغول صداگذاری است.

وی ادامه داد: این سریال به احتمال زیاد از شبکه سه پخش می‌شود، اما هنوز زمان پخش آن مشخص نشده است. سریال زاویه هفتم با مشارکت صدا و سیمای مرکز اصفهان و ناجی هنر ساخته می‌شود.

زاویه هفتم داستان یک سرقت مسلحانه را از هفت زاویه و از دید سه پلیس و چهار سارق به نمایش می‌گذارد. رویا نونهالی، نقش دکتر شمس را بازی می‌کند که کارشناس مفاسد اقتصادی است. حمیدرضا پگاه، نقش سرگرد نیازی و بهرام ابراهیمیان، نقش سرهنگ مجد را بر عهده دارند. فرهاد بشارتی نیز ایفای نقش یکی از پلیس‌های این سریال را برعهده دارد. کامران تفتی در نقش منصور، نیما صفایی در نقش فرهاد، میرطاهر مظلومی و سارا نازپرور در نقش شیدا، سارقان سریال را به نمایش می‌گذارند. در گروه سارقان یک‌شخصیت دیگر به نام آرام هم وجود دارد که هنوز بازیگر این نقش انتخاب نشده است.

در این سریال سارا نازپرور نقش یک راننده رالی را بازی می‌کند که در گروه سارقان وظیفه رانندگی را برعهده دارد. این سریال در هفت قسمت برای پخش آماده می‌شود. در سه‌قسمت ماجرای سرقت بانک را از نگاه دکتر شمس، سرگرد نیازی و سرهنگ مجد می‌بینیم و در چهار قسمت ماجرا از نگاه شیوا، منصور، فرهاد و آرام به نمایش در می‌آید. فیلمنامه زاویه هفتم را کریم لک‌زاده نوشته است. این سریال در مکان‌های مختلفی تصویربرداری شده و نماهای هوایی و صحنه‌های تعقیب و گریز متعددی دارد و عملیات نیروی ویژه انتظامی (نوپو) نیز به تصویر کشیده شده است. به گفته شریفی، زاویه هفتم یک سریال پلیسی اکشن نیست؛ بلکه یک ملودرام روان شناسانه است که در آن تلاش و اندیشه پلیس و تحلیل شخصیت مجرمان به نمایش در می‌آید.

سریال زاویه هفتم را محمدعلی سجادی به‌عنوان کارگردان کلید زد، اما بعد از گرفتن چند صحنه از ساخت این سریال انصراف داد و معظمی جایگزین او شد.

سیروس عبدلی به‌عنوان مدیرتصویربرداری، فرامرز بادرام‌پور طراح صحنه و لباس و الهام اطیابی طراح گریم در ساخت این سریال همکاری داشتند. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها