«رامین نواب‌پور» تهیه کننده مسابقه استعدادیابی «ستاره بیست» که به زودی از شبکه نمایش و شبکه تهران پخش خواهد شد، گفت: در مرحله اول که ثبت نام آغاز شد 20 هزار متقاضی علاوه بر ارسال فیلم از طریق سایت فیلم بازی های خود را به شبکه نمایش، دبیرخانه مسابقه فرستادند که بعد از داوری 6 هزار نفر به مرحله بعد راه یافتند و در مرحله دوم نیز تنها 450 نفر پذیرفته شدند.
کد خبر: ۷۴۶۸۸۹
ثبت‌نام مرحله دوم مسابقه بازیگری از اول دی‌ماه

وی افزود: بسیاری از افراد علاقه مند به شرکت در مسابقه بودند و می خواستند که دوباره شانس خود را در بازیگری آزمایش کنند از طرفی تعداد بسیار زیادی از علاقه مندان به بازیگری نیز بودند که در مورد مسابقه شناخت نداشتند و دیر از چنین مسابقه ای خبردار شدند در نتیجه با تماس های فراوان خواستار ثبت نام مجدد مسابقه بازیگری ستاره 20 بودند.

تهیه کننده مسابقه بازیگری ستاره 20 خاطر نشان کرد: در نتیجه بعد از اینکه مسابقه اولین مرحله حضوری را برگزار کرد سیاست گذاری ها برای ورود به ثبت نام دوره جدید از علاقه مندان به بازیگری آغاز شد. دلیل این میزان انتظار نیز روند جدیدی است که تیم کارگردانی و داوری در نظر دارند.

نواب پور تصریح کرد: البته این کار برای بخش خصوصی که تمام هزینه ها را تا این لحظه خود پرداخت کرده ریسک بزرگی است زیرا با اینکه رسانه تلویزیون پشت کار است اما حتی در این رسانه احساس خطر می کنیم زیرا در شبکه های مختلف تلویزیونی حتی از جزییات مسابقه ستاره 20 کپی برداری شده و هیچ مسئولی از این موضوع جلوگیری نمی کند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در مرحله دوم ستاره 20 می تواننده به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند و یا با تلفن 22036669 تماس گیرند تا کارشناسان انها را برای ثبت نام راهنمایی کنند.

مسابقه بازیگری ستاره 20 اولین مسابقه و جشنواره استعدادیابی در ایران است که به تهیه کنندگی رامین نواب پور و کارگردانی فاطمه ثمرقندی به زودی از شبکه نمایش و شبکه تهران پخش خواهد شد. (جام‌جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها