کشف استعدادهای بازیگری توسط شبکه نمایش

رونمایی از «ستاره 20» با اجرای بیژن بنفشه‌خواه

مرحله دوم مسابقه بزرگ بازیگری «ستاره بیست» شبکه نمایش با حضور تهرانی ها در مدرسه عالی هنر پارسان آغاز شد.
کد خبر: ۷۱۰۲۷۳
آغاز مرحله دوم مسابقه بزرگ بازیگری

پذیرفته شدگان تهرانی از نخستین ساعات روز برای جلسه توجیهی با کارگردان و تهیه کننده و آشنایی با چگونگی تسست حضوری وارد دور دوم مسابقه بازیگری "ستاره بیست" شدند.

به گفته رامین نواب پور تهیه کننده مسابقه بزرگ ستاره بیست، جلسه توجیهی از تهران آغاز شده است و به ترتیب جدول زمانبندی، دیگر استان ها نیز در این جلسات حضور پیدا خواهند کرد.

وی در مورد تفکیک جلسه توجیهی با تست های حضوری پذیرفته شدگان گفت: دلیل اصلی این امر آشنا نبودن پذیرفته شدگان با چگونگی حاضر شدن در تست های حضوری است که کار را برای داوری سخت می کرد به همین دلیل کمیته سیاست گذاری مسابقه به این نتیجه رسید که باید ابتدا برای افراد جلسات توجیهی داشته باشد.

/Media/Image/1393/04/16/635403490374162922.jpg

نواب پور در پاسخ به اینکه شهرستان ها دچار مشکل برای رفت آمد می شوند اضافه کرد: جلسه توجیهی پذیرفته شدگانی که از شهرهایی غیر از استان تهران هستند با تست حضوری در یک روز خواهد بود و تقریباً در یک زمان صورت می گیرد.

وی در توضیح اینکه جلسات توجیهی برای شهرستانی ها چگونه برگزار می شود ادامه داد: تمام بخش های مسابقه در تهران است زیرا به دلیل حجم بالای افراد ستادی جشنواره و همچنین لوکشین های طراحی شده برای مسابقه امکان جابجایی گروه به شهرستان ها نیست.

/Media/Image/1393/04/16/635403490501600216.jpg

حسن فتحی به عنوان رییس هیأت داوران، بابک محمدی، مدیر آموزش و رامین نواب پور، تهیه کننده، فاطمه ثمرقندی کارگردان و مجری مسابقه بزرگ بازیگری "ستاره بیست" در آغاز بخش دوم مسابقه حضور داشتند.

جلسات توجیهی ستاره بیست برای استان تهران و استان البرز تا جمعه هفتم شهریور در مدرسه عالی هنر پارسان در حال برگزاری است و داوران و مدیران هر بخش برای پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان حضور دارند

یادآور می شود مسابقه مستند بازیگری "ستاره بیست" به تهیه کنندگی رامین نواب پور در با 6 هزار نفر پذیرفته شده وارد مرحله دوم شد. علاقه مندان برای اطاع از روند مسابقه می توانند به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند. (ستاد اطلاع رسانی جشنواره و مسابقه بزرگ ستاره بیست)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
۰
۰
سلام به من زنگ زدن.كسی به مسابقه حضوری رفته؟میشه بگه چجوریه؟استرس دارم
شیما فلاح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
۰
۰
لطفا تاریخ بعدی را اعلام كنید
نرجس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
۰
۰
سلام به من زنگ زدن برم تهران برای اجرای حضوری بعد زنگ زدن گفتن برای شهرستا نیا خود صدا و سیمای استانشون باید باهاشون تماس بگیرن ولی تا امروز خبری نشده لطفا مسئولین پیگیریكنند استان فارس با تشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها