این گوشی بر اساس شایعات، مشخصات بسیار خوبی داشت و تمام دوست داران ویندوز فون منتظر آن بودند تا آبرویشان را بخرد. اما Tom Warren نویسنده وب‌سایت Verge اخیرا اعلام کرده است که این اسمارت فون مراحل ابتدایی خود را گذرانده اما وارد بازار نخواهد شد و نباید منتظر لومیا 1030 باشیم.
کد خبر: ۷۴۶۶۷۰
حسرت و اندوه برای ویندوزفونی‌ها: لومیا 1030 وارد بازار نخواهد شد

به گزارش جام جم کلیک: این گوشی بر اساس شایعات، مشخصات بسیار خوبی داشت و تمام دوست داران ویندوز فون منتظر آن بودند تا آبرویشان را بخرد. اما Tom Warren نویسنده وب‌سایت Verge اخیرا اعلام کرده است که این اسمارت فون مراحل ابتدایی خود را گذرانده اما وارد بازار نخواهد شد و نباید منتظر لومیا 1030 باشیم.

لومیا 1030 که با نام رمز مک لارن منتشر شده بود، در شایعات نشان از دوربین 50 مگاپیکسلی و لمس سه بعدی می‌داد. همچنین فرد مذکور اشاره کرده است که دوربین این محصول 20 مگاپیکسلی بوده و شایعات در مورد دوربین 50 مگاپیکسلی آن درست نبوده‌اند.

لومیا 1030 محصولی بود که بر اساس مشخصاتی (فرضی) که داشت، می‌توانست یک پرچم‌دار تمام عیار برای ویندوز فون و مایکروسافت باشد که متاسفانه محقق نشد. اکنون تمام چشم‌ها به سوی مایکروسافت دوخته شده تا ببینند فرزند جدید این کمپانی چه شکل و شمایلی خواهد داشت و با کدام ویژگی‌هایش می‌تواند کمپانی خود را نیز رو سفید کند.

احتمالا محصول بعدی مایکروسافت در سال 2015 معرفی خواهد شد که تاکنون شایعاتی نیز از آن به بیرون درز نکرده است.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها