سرانجام پس از مدت‌ها آفیس برای ویندوزفون عرضه خواهد شد

خبری خوش برای ویندوزفونی‌ها

مایکروسافت پس از مالکیت بر نوکیا به جای رقابت با سامسونگ و اچ تی سی بر سر فناوری‌های نوظهور، تصمیم به کاهش قیمت محصولات خود برای فروش بیشتر گرفته است و عرضه لومیا 435 با قیمت 80 دلار گواهی این مدعاست.
کد خبر: ۷۵۹۶۹۹
آفیس کامل مایکروسافت روی موبایل جدید 280 هزارتومانی

به گزارش جام جم کلیک: مایکروسافت پس از مالکیت بر نوکیا به جای رقابت با سامسونگ و اچ تی سی بر سر فناوری‌های نوظهور، تصمیم به کاهش قیمت محصولات خود برای فروش بیشتر گرفته است و عرضه لومیا 435 با قیمت 80 دلار گواهی این مدعاست.

لومیا 435 که گوشی جدید مجهز به ویندوز فون 8.1 است به قیمت 280 هزار تومان در حالی راهی بازار می‌شود که کاربران می‌توانند آفیس کامل مایکروسافت را روی آن داشته باشند.

این مدل شبیه مدل 530 بوده که در ابعاد 4 اینچی با پردازنده 1.2 گیگاهرتزی از نوه اسنپ دراگون و 1 گیگ رم و 8 گیگ حافظه عرضه‌شده است.

مایکروسافت با عرصه مدل 430 می‌خواهد به همگان ثابت کند که شاید قصد اصلی‌اش فروش گوشی نیست، بلکه عرضه سرویس‌ها و خدمات ویندوزی است که باعث می‌شود تا مشتری‌های زیادی را در اطراف خود جمع کند.

این گوشی هم ارزان است و هم بسته کامل نرم‌افزار آفیس را می‌توان روی آن داشت و این ابتکار ستودنی است.

این گوشی با داشتن دوربین 2 مگاپیکسلی برای بازارهای اروپا، خاورمیانه و افریقا ساخته‌شده و از ماه فوریه 2015 قابل خرید خواهد بود.

کاربر قادر خواهد بود تا میزان حافظه داخلی را تا 128 گیگ اضافه کرده و از 30 گیگ فضای رایگان روی OneDrive(محیط کلود) استفاده رایگان داشته باشد.

مدل دو سیم کارته این گوشی نیز در دسترس خواهد بود. همان‌طور که گفته شد نمایشگر 4 اینچی رزولوشنی معادل 800 در 480 پیکسل دارد و ویدئو را به صورت 30 فریم بر ثانیه ضبط می‌کند. این گوشی 131 گرمی ضمن پشتیبانی از شبکه نسل سوم موبایل/3G با داشتن باطری 1560 میلی‌آمپری تا 12 ساعت مکالمه را جواب می‌دهد.

سایر مشخصات فنی گوشی به شرح زیر است:
ابعاد: 118 در 64 در 11 میلیمتر / نوع سیم: میکرو سیم کارت / گرافیک: آدرنوی 302 / رادیو / میکرو یو‌اس‌بی 2 / دوربین دوم از نوع VGA / عرضه شده در رنگ های مشکی، سفید، سبز و نارنجی

منبع: خبرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها