مایکروسافت روی لومیا 1030 یک دوربین 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داد

دوربین 50 مگاپیکسلی مایکروسافت روی لومیا

شایعات بسیاری درباره اسمارت فون بعدی مایکروسافت که قرار است جایگزین لومیا 1020 شود وجود دارد.شایعاتی که باور کردنشان کمی سخت است.
کد خبر: ۷۴۴۹۵۳
دوربین 50 مگاپیکسلی مایکروسافت روی لومیا

به گزارش جام جم کلیک: شایعات بسیاری درباره اسمارت فون بعدی مایکروسافت که قرار است جایگزین لومیا 1020 شود وجود دارد.شایعاتی که باور کردنشان کمی سخت است.

نوکیا تاکنون سعی کرده بود تا محصولات و به خصوص پرچم‌دارانش دارای مگاپیکسل بالا در دوربین خود باشند؛ امری که گویا مایکروسافت نیز قصد دارد آن را ادامه دهد. بر اساس اخبار منتشر شده، لومیا 1030 از یک دوربین 50 مگاپیسکلی استفاده خواهد کرد که توسط کمپانی توشیبا ساخته شده است.

علاوه بر افزایش میزان رزولوشن دوربین نسبت به لومیا 1020، اندازه و سایز خود دوربین نیز بزرگ‌تر شده است که به‌طور حتم همانند برادرانش تصاویر خوب و باکیفیتی ثبت خواهد کرد. همچنین مایکروسافت بر روی این دستگاه به جای استفاده از فلاش زنون از نسل چهارم فلاش‌های LED با پالس کوتاه استفاده خواهد کرد.

این اعداد و ارقام باور کردنشان کمی دشوار است و تنها راه برای تعیین صحت شایعات، انتظار تا زمان معرفی این دستگاه است. به احتمال زیاد لومیا 1030 در کنفرانس MWC 2015 رونمایی خواهد شد.

به‌نظر شما آیا احتمال دارد لومیا 1030 دارای دوربین 50 مگاپیکسلی باشد؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
----------
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
س
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
۰
۰
به‌نظر شما آیا احتمال دارد لومیا 1030 دارای دوربین 50 مگاپیكسلی باشد؟
نه

نیازمندی ها