سینما FV-5 یک برنامه فیلم‌برداری حرفه‌ای برای تلفن‌های همراه هوشمند است که افراد علاقه‌مند به فیلم‌برداری حرفه‌ای و فیلم سازان می‌توانند با استفاده از دوربین تلفن همراه و قدرت تخیل و خلاقیت خود فیلم‌هایی بسیار عالی تهیه کنند.
کد خبر: ۷۴۶۶۴۸
نرم‌افزار موبایل: تبدیل گوشی به دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای

جام جم کلیک: این نرم افزار با ابزارهایی که در برابر انگشتان شما روی صفحه نمایش قرار داده است این قابلیت را فراهم نموده تا تنظیمات لازم را جهت ثبت هر چه بهتر فیلم‌ها انجام دهید.

لازم به ذکر است تهیه فیلمی عالی و با کیفیت در درجه اول وابسته به خلاقیت و همچنین کیفیت دوربین تلفن همراه شما است و نرم افزار بدون خلاقیت که توسط شما پدید می‌آید نمی‌تواند به تنهایی اثری منحصر به فرد تولید نماید.

ویژگی‌های اصلی این نرم افزار نیز به شرح ذیل است:

تنظیم تمام پارامترهای مربوط به حسگر دوربین، استاندارد ISO، حالت اندازه گیری نور بصورت(ماتریس/مرکز/نقطه)، حالت فوکوس و تعادل رنگ در حین فیلم‌برداری و تغییر طرح‌های مختلف فوکوس در حین ضبط فیلم، منظره یاب حرفه‌ای، منظره یاب الکترونیکی فوق العاده پیشرفته، امکان انتخاب کدک‌های صوتی و ویدئویی، استفاده از منابع ورودی صوتی همانند میکروفون خارجی سیم دار یا بی سیم، هشدار قطع صدا در هنگام ضبط کردن فیلم، امکان ضبط فیلم بصورت 4K در دستگاه‌هایی که این امکان برای آنها فراهم شده است، تنظیم رنگ و بسیاری از جزئیات دیگر.

سینما FV-5 این امکان را نیز برای شما فراهم می‌آورد تا پس از ضبط فیلم و تهیه خروجی به راحتی فیلم را با نرم افزارهایی از جمله ادوبی پریمایر، سونی وگاس، ادیوس و... تدوین نمایید.

توجه داشته باشید نسخه رایگان این نرم افزار بدون هیچ محدودیتی کار می کند و فقط فیلم را بصورت محدود ضبط می کند در همین راستا جهت برطرف کردن این محدودیت باید نسخه کامل را تهیه کرد.

این نرم افزار ویژه نصب روی سیستم عامل اندروید 4.0 و بالاتر است.

دانلود رایگان نرم‌افزار Cinema FV-5 Lite برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها