چهاردهمین دوره لیگ برتر در نیم‌فصل اول چه نقاط ضعفی داشت؟

کفگیر لیگ به ته دیگ خورده است

جدال حساس هفته شانزدهم لیگ برتر با پیروزی 3 بر 2 فولاد مقابل تراکتورسازی به پایان رسید تا صدرنشینی تیم نفت تهران از حال موقتی خارج شود.
کد خبر: ۷۴۵۲۵۱

نیمه نخست این دیدار پرگل، سه گل داشت. ابتدا در دقیقه 4 بازی ادینیو تیم تراکتور را پیش انداخت، اما بازی خوب فولاد در ادامه کار دو گل برای این تیم به دنبال داشت. مهرداد جماعتی در دقیقه 13 و آلویز نانگ در دقیقه 34 دو گل تیم فولاد را به ثمر رساندند.

شاگردان اسکوچیچ البته می‌توانستند گل‌های دیگری نیز وارد دروازه حریف کنند که موقعیت‌های این تیم از دست رفت. بازی رو به جلوی فولاد در شروع نیمه دوم ادامه داشت، اما روی یک ضربه کاشته دیدنی ادینیو، در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند. فولادی‌ها که نمی‌خواستند با تساوی میدان را ترک کنند، در دقیقه 60 روی اشتباه حامد لک، دروازه‌بان تراکتورسازی و ضربه سر مهرداد جماعتی به‌گل سوم دست پیدا کردند.

با این برد تیم فولاد 28 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و برجای استقلال نشست. تراکتورسازی هم که امیدوار بود با پیروزی در این دیدار بار دیگر به صدر جدول بازگردد، با پذیرش چهارمین باخت فصل 28 امتیازی باقی ماند و در رده دوم جدول ایستاد. به‌این ترتیب تیم نفت تهران همچنان صدرنشین لیگ برتر است. درصورتی که سپاهان اصفهان در دیدار روز پنجشنبه برابر پیکان تهران در زمین حریف با اختلاف پنج گل برنده شود، می‌تواند صدرنشینی را از پیکان بگیرد.

در دیگر بازی دیروز ملوان قعرنشین رقابت‌های لیگ برتر در جدال خانگی برابر پدیده مشهد به تساوی 2ـ2 رضایت داد. محسن یوسفی، بازیکن پیشین تیم استقلال تهران هر دو گل تیم ملوان را در دقایق 9 و 50 به ثمر رساند. برای تیم پدیده نیز میلاد غریبی در دقیقه 8 و رضا ناصحی در دقیقه 80 گلزنی کردند. ملوان با این تساوی ده امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند. پدیده نیز با 19 امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته شانزدهم که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

گسترش فولاد ـ صنعتی خوزستان، ساعت 14 در اختصاصی گسترش تبریز

نفت مسجد سلیمان ـ سایپا، ساعت 15 در ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان

پیکان ـ سپاهان، ساعت 15در ورزشگاه شهر قدس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها