سارقان به عنف دستگیر شدند

سرقت از زن در پراید

باند 3 نفره سرقت و تجاوز متلاشی شد

ماموران انتظامی شهرستان بوشهر اعضای یک باند ۳ نفره سرقت خودرو و تجاوز به عنف را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۴۴۹۷۰
باند 3 نفره سرقت و تجاوز متلاشی شد

سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده، فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: در پی اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پراید در شهر شیراز و انتقال آن به شهرستان بوشهر، ماموران انتظامی کلانتری‌های سطح شهر بوشهر، با افزایش گشت‌های خودرویی و تحقیقات میدانی در پی کشف خودرو مذکور بودند که در ‌‌نهایت کلانتری ۲۱ عالی شهر از توابع شهرستان بوشهر با کسب خبری در خصوص وجود تردد یک دستگاه سواری پراید مشکوک در روستای دویره احمدی یک اکیپ ویژه انتظامی را به محل مورد نظر فرستاد.

وی افزود: با هماهنگی قضایی از محل اختفای خودرو بازدید شد که با بررسی بیشتر یک دستگاه خودرو پراید با پلاک جعلی و دستکاری شده در محل مشاهده می‌شود.

سرهنگ عرب‌زاده گفت: پس از استعلام از سیستم مشخص گردید‌‌ همان خودرو پراید مسروقه از شهرستان شیراز بوده که در این رابطه ۳نفر به نام های «م. م»، «ح. ن» و «س. ا» دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر افزود: با انجام تحقیقات از متهمان و استعلام سوابق آنها مشخص شد هر سه نفر تحت تعقیب پلیس آگاهی کازرون و کلانتری صدرا شیراز بودند و به یک فقره سرقت به عنف همراه با آزار و اذیت در شهر قائمیه کازرون با پراید مذکور اعتراف کردند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها