«احسان ژاپنی» و نوچه‌هایش دستگیر شدند

عملیات پلیس برای دستگیری اراذل و اوباش شهرک پرواز

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: باند خلافکار پنج نفری با عنوان «باند گرگ‌ها» در دام پلیس سیرجان گرفتار شدند.
کد خبر: ۷۴۰۲۴۳
باند «گرگ‌ها» در دام پلیس گرفتار شدند

سرهنگ هادی ثمره گفت: از ابتدای امسال‌، گروهی از اراذل و اوباش که به باند گرگ‌ها مشهور بودند با تشکیل یک باند پنج نفره و سکونت در حاشیه سیرجان اقدام به هرگونه جنایت می‌کردند.

وی افزود: با شکایات متعدد مردم و طی سه ماه با به‌کارگیری تمام توان پلیسی موفق شدیم سرکرده باند را دستگیر کنیم و با همکاری وی چهار عضو دیگر باند را هم دستگیر کردیم و آن‌ها به سرقت و آزار و اذیت مردم اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: اعضای این باند با لباس و نقاب مشکی اقدام به سرقت و تجاوز به عنف می‌کردند و نام باند خود را «گرگ‌ها» گذاشته بودند و ناامنی و خلاف‌کاری‌های آن‌ها بیشتر در زمان‌های خلوت و شبانه بود که خوشبختانه امروز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی از مردم سیرجان به ویژه مناطق حاشیه شهر خواست هرگونه شکایت خود را علیه این باند بدون ترس به اطلاع نیروی انتظامی رسانند تا در آینده چنین افرادی نتوانند در جامعه به خلاف خود ادامه دهند.

سرهنگ ثمره افزود: گفتگوی کوتاهی را ما با این افراد داشتیم که اعضای این باند از کردار خود پشیمان شده‌اند و دوری از خدا، دوست بد و شرب خمر را علت جنایات خود عنوان کردند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها