بعضی از اصطلاحات به سرعت در سرتاسر جهان منتشر می‌شوند و تبدیل به کلمات کاربردی در فرهنگ های مختلف می شود. مدت زمان زیادی از ورود کلمه سلفی Selfie یا عکس از خود نمی‌گذرد که این لغت در همه جا شنیده می شود.
کد خبر: ۷۴۴۶۰۵
جریمه 27000 دلاری در کمین دوست‌داران عکس سلفی

جام جم کلیک: بعضی از اصطلاحات به سرعت در سرتاسر جهان منتشر می‌شوند و تبدیل به کلمات کاربردی در فرهنگ های مختلف می شود. مدت زمان زیادی از ورود کلمه سلفی Selfie یا عکس از خود نمی‌گذرد که این لغت در همه جا شنیده می شود.

با خبرشدیم که عکس سلفی توسط Selfie Stick درکره جنوبی ممنوع شده است و حامیان آن به 27000 دلار جریمه می شوند.

البته این همه ماجرا نیست و این افراد 3 سال زندان را نیز باید تحمل کنند. اگر فکر می‌کنید که چوب‌های سلفی احتمالاً بسیار خطرناک هستند و نوعی سلاح سرد محسوب می شوند در اشتباه هستید.

ماجرا از این قرار است که چوب های سلفی از طریق Bluetooth با گوشی همراه در ارتباط هستند و مقررات رادیویی سختگیرانه‌ایی در مورد آنها وجود دارد چرا که هم‌فرکانس شدن این تجهیزات با تجهیزات مخابراتی دیگر باعث اختلال در شبکه های ارتباطی می شود. به دلیل تعداد زیاد این چوب های سلفی و عدم هماهنگی آنها با دیگر تجهیزات، مسئولین کره جنوبی تصمیم گرفته اند که مجازات سختی را برای علاقه‌مندان به این دستگاه قرار دهند.

حال باید دید که آیا این جریمه ها مانعی برای این دوستداران عکاسی به حساب می‌آید یا خیر؟

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها