سالهای قبل فرهنگ و وجدان بیشتر از امروز بود و افراد دوست داشتند اگر فیلمنامهای را کار میکنند برای مردم جذابیت داشته باشد و از بازیگرانی استفاده کنند که مخاطبان به آنها علاقهمند هستند، ولی این روزها اینطور نیست روابط طوری شده که من و امثال من که با کسی رفت و آمد نداریم، از عرصه کنار گذاشته شدهایم. اگر به سریالهای سالهای پیش نگاه کنید، میبینید چه تعداد از بازیگران توانای ما به دلیل همین نبود رابطه با گروههای شکل گرفته، خانهنشین شدهاند و برایشان سوال است که چرا ما به کار دعوت نمیشویم، اما خانم و آقای فلانی مدام در آثار مختلف حضور دارند. او البته به موضوع دیگری هم اشاره کرده و گفته است: مساله دیگری که در سالهای اخیر به چشم میخورد، برخورد دوگانه فیلمسازان با بازیگران است. سال گذشته من دو تلهفیلم بازی کردم که وقتی خروجی آن را دیدم واقعا خودم ناراحت شدم. به دلیل این که اخیرا مد شده دیگر فیلمنامهای به دست بازیگر نمیدهند، بلکه داستان را تعریف میکنند و وقتی کار کلید خورد، متن فیلمنامه را روز به روز در اختیار شما قرار میدهند. متنی که با آنچه در ابتدا برایتان تعریف کردهاند، کاملا متفاوت است و وقتی خروجی کار را میبینید، متوجه میشوید با حرفی که روز اول گفته شده، کاملا تفاوت دارد.
اشاره خانم امیرجلالی از آن جهت قابل توجه است که اکنون برخی از آثاری که ساخته میشوند با فیلمنامه کامل جلوی دوربین نمیروند و همین باعث سردرگمی عوامل سازندهاش میشود که امید است با روند تازهای که در مدیریت سیما شکل گرفته این مشکل اساسی گروههای فیلمسازی نیز هر چه زودتر برطرف شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس کنفدراسیون صادرات ایران در گفتوگو با «جامجم»:
حمیدرضا حسینی معتقد است تاریخ بهارستان بازتابی از فراز و فرود سیاست و فرهنگ ایران در ۲ سده اخیر بوده است
آلبرت بغزیان، اقتصاددان در گفتوگو با «جامجمآنلاین» مطرح کرد؛