افزایش ۹۷ درصدی کشفیات موادمخدر از پاتوق معتادان

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با موادمخدر از افزایش ۹۰ درصدی نقاط پاکسازی شده و افزایش ۹۷ درصدی کشفیات مواد مخدر در پاتوق معتادان خبر داد.
کد خبر: ۷۴۲۲۵۴

علیرضا اکبرشاهی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اجرایی شدن طرح‌ سفیر در سراسر کشور از سال 92 افزود: طبق آخرین آمارهای استخراج شده از نتایج این طرح در کشور در شش ماه نخست امسال، 90 درصد بر آمار نقاط پاکسازی شده نسبت به مدت مشابه سال قبل افزوده شده و 77 درصد نیز افزایش دستگیری ثبت شده است.

وی ادامه داد: همچنین براساس این آمار و به‌واسطه اجرایی شدن طرح سفیر، 97 درصد بر میزان کشفیات از نقاط آلوده افزوده شده است.

اکبرشاهی با بیان این‌که تریاک بیشترین میزان کشفیات را به خود اختصاص داده است، گفت: تاکنون بیشترین پاکسازی‌ها در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان انجام شده ، در حالی که کمترین میزان پاکسازی به استان‌های ایلام، سمنان و یزد اختصاص دارد که البته نقاط آلوده این سه استان نیز کمتر از استان‌های دیگر است.

به گفته وی، در شش ماه نخست امسال بیشترین دستگیری‌ها در قالب طرح سفیر در استان‌های تهران، گیلان و مرکزی و کمترین دستگیری‌ها در استان‌های مازندران، ایلام و سمنان رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها