مدیر رادیو جوان: شنوندگان رادیو بی‌قرارند

فرزاد حسنی «کافه رادیو» را با یاد دوستی اجرا می‌کند

مهران دوستی درخصوص بازگشتش به رادیو پس از عمل جراحی قلب باز، گفت: این روزها دوران نقاهت را سپری می‌کنم و سه چهار ماه باید استراحت کنم، اما به رادیو هم می‌روم و به شکل محدود در برنامه «کافه رادیو» و «رادیو پیام» اجرا دارم.
کد خبر: ۷۴۱۱۲۹
حضور محدود مهران دوستی در رادیو پس از جراحی

این گوینده پیشکسوت رادیو درخصوص حضورش در برنامه‌ی «رادیو من» درخصوص بازگشتش به رادیو پس از عمل جراحی قلب باز، گفت: این روزها دوران نقاهت را سپری می‌کنم و سه چهار ماه باید استراحت کنم، اما به رادیو هم می‌روم و به شکل محدود در برنامه «کافه رادیو» و «رادیو پیام» اجرا دارم.» رادیو جوان،‌ گفت: دیگر در این برنامه حضور ندارم و قرار شده است هر هفته یک مجری و گوینده در این برنامه حضور داشته باشد و آن را اجرا کند.

دوستی که در دوران استراحت کاری به سر می‌برد، با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عمل جراحی قلب باز خود، گفت: به لطف خدا و با دعاهای مردم عملم خیلی موفقیت‌آمیز بود و باید تشکر ویژه‌ای از پزشک معالجم بکنم که این کار را هنرمندانه انجام دادند.

دوستی در پایان درخصوص انتصاب محمد سرافراز به عنوان رییس جدید صداوسیما نیز اظهار کرد: ایشان از همکاران خوب ما هستند و ان‌شاء‌الله که موفق باشند.

وی در عین حال یادآورشد: آقای محمد سرافراز تقریبا هم دوره‌ی بنده بودند و در یک دوره وارد صداوسیما شدیم. امسال وارد سی و سومین سالی شده‌ام که به رادیوآمده‌ام. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها