مدیر رادیو جوان: شنوندگان رادیو بی‌قرارند

فرزاد حسنی «کافه رادیو» را با یاد دوستی اجرا می‌کند

همزمان با روز عرفه و در آستانه عید سعید قربان صورت گرفت؛

عیادت معاون صدا از مهران دوستی، گوینده پیشکسوت رادیو

همزمان با روز عرفه و در آستانه عید سعید قربان، معاون صدای رسانه ملی بار دیگر به همراه جمعی از مدیران رادیو از مهران دوستی، گوینده پیشکسوت رادیو که به علت عارضه قلبی در بیمارستان شهید رجایی بستری است، عیادت کرد و از نزدیک در جریان روند درمان این هنرمند قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۴۳۶۱
عیادت معاون صدا از مهران دوستی، گوینده پیشکسوت رادیو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، معاون صدای رسانه ملی ضمن دیدار مجدد با مهران دوستی، گوینده پیشکسوت رادیو ایشان را یکی از هنرمندان برجسته، متواضع و با اخلاق حوزه رادیو دانست که در زمان‌های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس به خوبی ایفاگر نقش بوده است.

وی با اشاره به آثار ماندگار مهران دوستی در حوزه گویندگی طی سال‌های آتی گفت: یقیناً آثار به جای مانده از شما اجر دنیوی و اخروی را برایتان به دنبال خواهد داشت.

صوفی در پایان بار دیگر سلامتی و بهروزی کامل این گوینده پیشکسوت رادیو را در روز عرفه و در آستانه عید سعید قربان از درگاه ایزد منان خواستار شد.

مهران دوستی، گوینده پیشکسوت رادیو متولد سوم بهمن ماه 1335 است که به عنوان گوینده طلایی دوران دفاع مقدس حضور داشته و طنین صدای وی هنگام خواندن اطلاعیه‌ها در القای روحیه امید، مقاومت و جنگندگی در آن زمان بسیار مؤثر بوده است. وی از گویندگان رادیو جبهه بود که در سالیان اخیر به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده رادیو گویندگی برنامه‌های متعددی را بر عهده داشته ‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها