احداث زائرسرای راهیان‌نور در جنوب کشور

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: به منظور تامین رفاه کاروان‌های راهیان نور اعزامی از استان‌های کشور به مناطق عملیاتی، با مساعدت شهرداری و استانداری زائرسرای بزرگ قزوین در زمینی به مساحت 12 هزار مترمربع در جنوب کشور احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۸۵۹

منوچهر حبیبی در گفت و گو با مهر افزود: براین اساس دو باب زائرسرا در خرمشهر و اهواز ویژه کاروان‌های راهیان نور استان ساخته می‌شود که اولویت در خرمشهر است.

این مسئول با بیان این‌که طراحی و تهیه نقشه‌های این زائرسرا آماده شده و با تامین تعهد اعتباری شهرداری‌ها عملیات اجرایی آغاز می‌شود، تصریح کرد: در خرمشهر 12 هزار مترمربع زمین پیش‌بینی شده که در سایتی به مساحت 30 هزار مترمربع زائرسرا ساخته و اجرا می‌شود. در این طرح خوابگاهی با ظرفیت 2000 نفر در شبانه‌روز برای دانشجویان و دانش‌آموزان پیش‌بینی شده که امیدواریم در مدت دو سال ساخته شود.

حبیبی با اشاره به این‌که کار طراحی، نقشه و زیرساخت‌ها شامل مجوز آب، برق، گاز به پایان رسیده و مرحله اجرایی از پانزدهم مهرماه آغاز شده است، گفت: در شهر اهواز نیز مکانی به ظرفیت 500 نفر آماده اجرای طرح توسعه و نوسازی است که با افزایش ظرفیت آن به 1500 نفر این زائرسرا نیز برای کاروان راهیان‌نور در شهر اهواز با 500 میلیون تومان هزینه ساخته خواهد شد که امیدواریم همزمان با ساخت زائرسرا در خرمشهر، مرحله اجرایی این طرح نیز آغاز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها