داروهای شیمیایی گوناگونی برای مهار ریزش مو ساخته شده است اما بهترین روش برای کاهش ریزش مو، استفاده از راه‌های طبیعی است. در ادامه برخی از این روش‌ها را برای افزایش استحکام مو‌هایتان معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۳۸۸۱۲
۴ نکته برای جلوگیری از ریزش مو‌ها

جام جم سرا به نقل از قدس آنلاین:


از سشوار بدرستی استفاده کنید

یکی از نکاتی که شاید خیلی به آن دقت نداشته باشید گرم کردن بیش از اندازه مو است. این مشکل بیشتر در بانوان دیده می‌شود چرا که آن‌ها به میزان زیادی از سشوار استفاده می‌کنند و گرمای آن را به زیر موهای خودشان می‌فرستند. گرم کردن بیش از انداره مو‌ها باعث می‌شود تا ریشه‌های آن نرم شود و به راحتی از جای خود خارج می‌شوند.


رژیم غذاییتان را بررسی کنید

مواد غذایی که مصرف می‌کنید نیز می‌تواند از جمله مواردی باشد که به ریزش موهای شما کمک می‌کند. بسیاری از ما این روز‌ها از غذاهای آماده و فست فود‌ها استفاده می‌کنیم که نه تنها هیچ فایده‌ای برای بدن ما ندارند بلکه بیشتر باعث ریزش مو‌ها می‌شود. استفاده از غذاهایی که به میزان زیادی دارای اسیدهای چرب مانند امگا۳ هستند می‌تواند به شما در داشتن موهایی همیشه سالم کمک کند.


ویتامین‌ها را به بدن برسانید

یکی از بهترین محافظان موی سر آهن است که با کمک به افزایش تعداد گلبول‌های قرمز بدن، این محافظان اصلی مو، سبب رشد مو‌ها شده، به آن‌ها استحکام می‌بخشد و اجازه سستی و کنده شدن نمی‌دهند. در کنار آهن استفاده از ویتامین C نیز همیشه توصیه شده است که به سلامت کل بدن از جمله مو‌ها کمک می‌کند.


تاریخچه خانواده را بررسی کنید

اگر تابه حال دچار ریزش مو نشده‌اید بهتر است نگاهی به سوابق خانوادگیتان بیندازید چرا که ممکن است در بین اقوام یا اجداد شما افرادی که ریزش شدید مو داشته‌اند وجود داشته باشند. بهترین زمان برای از بین بردن ریزش مو قبل از آن است که شروع شود. خوردن میزان زیادی ماهی و امگا۳ می‌تواند بهترین گزینه برای پیشگیری از این مشکل باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها