اخیرا یک شرکت، چراغ خواب‌ هوشمندی با نام Leeo روانه بازار کرده است که قابلیت‌های جالب و مهمی‌ دارد. این وسیله برقی‌ که ۱۰۰ دلار قیمت دارد به صداها‌ی آژیر و دود و یا مونوکسید کربن حساسیت داشته و خود مثل یک آژیر خطر عمل می‌کند.
کد خبر: ۷۳۷۰۶۸
چراغ خواب هوشمند با 16 میلیون رنگ انتخابی!

جام جم کلیک: یقیناً تا به امروز خبرهای جذابی در زمینه خانه های هوشمند شنیده اید و یا در یکی‌ از آنها زندگی می‌کنید!

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از وسایل داخل خانه هوشمند توسط یک گوشی هوشمند کنترل می‌شوند. اخیرا یک شرکت، چراغ خواب‌ هوشمندی با نام Leeo روانه بازار کرده است که قابلیت‌های جالب و مهمی‌ دارد. این وسیله برقی‌ که ۱۰۰ دلار قیمت دارد به صداها‌ی آژیر و دود و یا مونوکسید کربن حساسیت داشته و خود مثل یک آژیر خطر عمل می‌کند.

اگر این دستگاه یکی‌ از صداها‌ی مذکور را بشنود با توجه به لیست تلفن های شخصی‌ و اضطراری که در آن تعریف شده، شروع به تماس گرفتن می‌کند و سایر افراد ( همسایه ها، خویشاوندان و غیره ) را از خطر آگاه می‌کند.

این دستگاه با برق کار می‌کند و به وای‌فای وصل می‌شود، سپس با تنظیم شماره‌های تلفن روی نرم‌افزار موبایل مربوطه ( تحت IOS یا android)، دستگاه آماده کار می‌شود.

از قابلیت های دیگر Leeo نشان دادن دما و یا رطوبت محل نصب خود است. به گفته طراحان این وسیله هوشمند، هدف اولیه‌ ساخت آن‌ همان قابلیت های مذکور پیشین بوده و سپس ایده اضافه کردن قابلیت چراغ خواب بودن به آن‌ اضافه گردیده. با در نظر گرفتن یک سنسور نور درونLeeo ، در زمان های کاهش نور محیط، شاهد افزایش نور این دستگاه خواهیم بود.

جالب آن است که شما می‌توانید از یک چراغ خواب با قابلیت تنظیم ۱۶ میلیون رنگ با استفاده از نرم افزار مربوطه نهایت لذت را ببرید!

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها