به گفته این کارگردان آمار فروش فیلم‌های ایرانی دروغ است

افخمی: ایرانی‌ها هر هفت سال یک بار به سینما می‌روند

«تب سرد» به آی‌فیلم رسید

شبکه آی‌فیلم چند سریال و فیلم جدید را برای پخش آماده کرده است که از میان آنها می‌توان به سریال‌های «تب سرد»، «یلدا» و فیلم‌های «روز بعد از خوشبختی» و «دهلیز» اشاره کرد.
کد خبر: ۷۳۵۹۰۴
«تب سرد» به آی‌فیلم رسید

سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی از فردا جای سریال «ملکوت» را در این شبکه می‌گیرد. در این سریال که برای اولین بار در سال 83 از شبکه سه به نمایش در آمد، بازیگرانی مانند شهاب حسینی، کامبیز دیرباز، حمید گودرزی، سولماز غنی و سروش صحت بازی می‌کنند.

داستان این سریال درباره یک کارخانه‌دار است که برای رهایی از مشکلات مالی توطئه‌ای را طراحی می‌کند، اما خودش درگیر همین توطئه می‌شود.

پخش سریال «یک تکه زمین» روز چهارشنبه (بیست‌ویکم آبان) تمام می‌شود و سریال یلدا به کارگردانی حسن میرباقری در جدول پخش این شبکه قرار می‌گیرد.

محمدرضا شریفی‌نیا، کاظم هژیرآزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، الهام پاوه‌نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سیدمهرداد ضیایی، حامد میرباقری، بیژن افشار، اکبر سلطانعلی و سحر افتاده در این سریال بازی می‌کنند.

داستان سریال یلدا درباره دختران و پسران حاج مندلی است که بعد از فوت او در شهر بسطام برای برگزاری تعزیه که هر سال حاج مندلی آن را برگزار می‌کرده با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند و... شبکه آی‌فیلم از فردا تا آخر هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «روز بعد از خوشبختی»، «روز عزیز»، «ژرفا»، «یک روز سرد»، «دهلیز» و «اخراجی» را در جدول پخش خود قرار داده است. این فیلم‌ها ساعت 10 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش در می‌آید. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها