اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرستان جویبار به پنج بیمار زندگی دوباره بخشید.
کد خبر: ۷۳۵۷۷۰

دکتر مصطفی بخشی، رئیس بیمارستان عزیزی جویبار در این‌باره گفت: اهداکننده عضو، اقدس نوروزی پنجاه و نه ساله و اهل کوهی‌خیل جویبار بود که هفته گذشته بر اثر سکته مغزی به کما رفت.

با نظر پزشک معالج و موافقت فرزندانش، پنج عضو بدن وی از جمله یکی از کلیه‌هایش، کبد، قلب، تاندون‌ها و غضروف‌های پای وی به بیماران اهدا شد.‌‌/ ‌‌واحد مرکزی خبر

مهار آتش در کارخانه ابریشم اردبیل

آتش‌سوزی در کارخانه ابریشم در استان اردبیل با حضور بموقع آتش‌نشانان خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری استان اردبیل در این‌باره گفت: این آتش‌سوزی گسترده در واحد نساجی و تولید نخ و پوشاک کارخانه ابریشم بعدازظهر پنجشنبه گذشته رخ داد.

فضیلت ابراهیمی افزود: با اطلاع از موضوع، بیش از 40 آتش‌نشان با 15 دستگاه خودروی آتش‌نشانی، به محل حادثه اعزام و پس از هشت ساعت موفق به خاموش کردن شعله‌های آتش شدند. در این حادثه دو نفر از آتش‌نشانان مصدوم و به بیمارستان‌های اردبیل اعزام شدند که حال آنان مساعد گزارش شده است.

وی یادآور شد: بخش عمده‌ای از ساختمان این واحد تولیدی از بین رفت و خسارت بسیاری به کارخانه وارد شد.‌‌/ ‌‌واحد مرکزی خبر

اخاذی، پایان رابطه‌های شیطانی

مردی که پس از طرح دوستی با زنان و تهیه فیلم، از آنان اخاذی می‌کرد، از سوی پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شد.

هفته گذشته، زنی به پلیس امنیت شهرستان ملارد مراجعه کرد و پرده از اسرار شوم همسر خود برداشت.این زن که از ارتباطات همسرش با زنان اغفال شده به تنگ آمده بود، از فکر پلید همسرش برای سوءاستفاده از وی برای اغفال زنان خبر داد و گفت: همسرم از من خواسته در اغفال زنان به او کمک کنم.

بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران امنیت شهرستان ملارد قرار گرفت. با مشخص شدن صحت این موضوع، با دستور قضایی، متهم ع ـ ط در یکی از شهرک‌های حومه ملارد دستگیر شد. در بازرسی از منزل متهم مشخص شد دوربین‌ها به شکل حرفه‌ای نصب شده است.فیلم آزار و اذیت قربانیان نیز در رایانه متهم کشف شد و تحقیقات برای شناسایی زنان فریب خورده ادامه دارد./‌ ‌باشگاه خبرنگاران

مرگ تلخ در میان شعله‌های آتش

بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه تانکر حمل سوخت و شعله‌ور شدن تانکر، شش نفر در میان آتش جان خود را از دست دادند.

این حادثه در محور خور ـ طبس رخ داد و از هفت سرنشین پراید و تانکر، یک نفر زنده ماند. بعد از وقوع این تصادف، سوخت تانکر شعله‌ور شده و مسافران پراید و تانکر حامل سوخت در آتش سوختند.

اجساد به پزشکی قانونی و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد.کارشناسان پلیس راه در حال بررسی صحنه تصادف برای شناسایی مقصر حادثه هستند./ ‌‌ایرنا

رمال حیله‌گر به دام افتاد

مرد رمال که به بهانه‌های مختلف و تبلیغ درمان بیماری و بخت‌گشایی، اقدام به سوءاستفاده از زنان و دختران و آزار و اذیت آنان می‌کرد، از سوی ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان پیشوا در شرق تهران دستگیر شد.

پس از دریافت خبری در مورد این‌که فردی با دریافت وجوه نقد زیاد از مردم، اقدام به رمالی، دعانویسی، ظاهر کردن روح و... به بهانه‌های مختلف اقدام می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت این شهرستان قرار گرفت.

در ادامه متهم دستگیر و در بازرسی از خانه او، بیش از ۷۰ جلد کتاب دعانویسی، یک دستگاه گاز اشک‌آور، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، تجهیزات دریافت از ماهواره و مقادیری مواد مخدر کشف شد. در تحقیقات از متهم معلوم شد وی با جعل عناوین مختلف و فریب زنان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

تحقیقات از متهم ادامه دارد و افرادی که از متهم شکایت دارند برای طرح شکایت می توانند به پلیس آگاهی پیشوا مراجعه کنند./ باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها