لذت موسیقی با نرم‌افزار Stitcher Radio در خودروهای هماهنگ با سیستم CarPlay شرکت اپل

لذت موسیقی با نرم‌افزار Stitcher Radio

نرم‌افزار رایگان (البته برای مدت محدود) Stitcher Radio از این پس هماهنگ با سیستم CarPlay می‌تواند لحظات لذت بخشی را برای شما در خوروی شیکتان به ارمغان بیاورد و شما مجبور نیستید برای گوش دادن به موسیقی دلخواهتان مدام به آیفون خود نگاه کنید
کد خبر: ۷۳۴۵۱۸
لذت موسیقی با نرم‌افزار Stitcher Radio

جام جم کلیک: در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۳ با معرفی شدن سیستم عامل iOS7 شاهد تغییرات چشمگیری در این سیستم عامل بودیم. یکی از آنها اضافه شدن امکان CarPlay به دستگاه‌های اپل بود. به کمک این قابلیت که در ابتدا در خودروهای لوکس فراری و مرسدس بنز و پس از مدتی کیاموتورز و پژو و هیوندا نیز اضافه گردید رانندگان می‌توانستند با اتصال آیفون خود بطور کامل به موسیقی پادکست، کتاب‌های صوتی و رادیو آی‌تیونز دسترسی داشته باشند. حتی می‌توانستند موسیقی را توسط سیری تا آنجا که می‌خواهند جلو ببرند.

نرم‌افزار رایگان (البته برای مدت محدود) Stitcher Radio از این پس هماهنگ با سیستم CarPlay می‌تواند لحظات لذت بخشی را برای شما در خوروی شیکتان به ارمغان بیاورد و شما مجبور نیستید برای گوش دادن به موسیقی دلخواهتان مدام به آیفون خود نگاه کنید. زیرا با طراحی زیبا و رابط کاربری آسان Stitcher Radio آهنگ را با سیستم ناوبری اتومبیل خود می‌توانید کنترل کنید.

Stitcher Radio اولین نرم‌افزار هماهنگ با کار پلی نیست و پیش از این iHeart Radio و Rdio و Spotify نیز با اتوموبیل ما دوست بوده‌اند ولی به نظر می‌رسد این نرم‌افزار به شدت ارزش امتحال کردن را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار Stitcher Radio for Podcasts از فروشگاه محصولات اپل

تجربیات خود در زمینه کار با سیستم کارپلی و کارایی آن را با ما در میان بگذارید

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها