فیس‌بوک اجازه تعیین تکلیف حساب کاربری پس از مرگ را به خدمات خود اضافه کرد

پس از مرگ چه بلایی سر حساب فیس‌بوک شما می‌آید

تزریق نانوذرات به بدن انسان برای شناسایی بیماری‌ها

گوگل به دنبال جلوگیری از مرگ انسان!!!

رویای مقابله با مرگ و فائق آمدن بر آن‌ از دیرباز در ذهن هر انسانی‌ این سوال را برمی‌انگیزد که آیا چنین کاری ممکن است؟
کد خبر: ۷۳۳۰۲۵
گوگل به دنبال جلوگیری از مرگ انسان!!!

جام جم کلیک: رویای مقابله با مرگ و فائق آمدن بر آن‌ از دیرباز در ذهن هر انسانی‌ این سوال را برمی‌انگیزد که آیا چنین کاری ممکن است؟

اما تلاش‌های شرکت گوگل در اینباره شاید این رویا را شیرین‌تر کند. صبح روز گذشته آقای اندرو کنرد مدیر مسئول این پروژه در مقابل خبرنگاران از تلاش و اکتشافی جدید در این زمینه با استفاده از فناوری نانوتکنولوژی برای شناخت امراض مختلف در داخل بدن انسان نوید داد.

ذراتی‌ به ضخامت یک هزارم گلبول‌های قرمز خون ساخته می‌شوند و به درون بدن انسان راه پیدا می‌کنند و با چسبیدن به مولکول‌های بیماری آنها ‌را شناسایی می‌کنند.

قسمت دیگر پروژه، ساخت لباس با خاصیت مغناطیسی‌ است که قادر به شناسایی ذرات پخش شده‌ که در داخل بدن هستند، می‌باشد. کارشناسان و متخصصین در حال بررسی تعداد ذرات نانو مورد نیاز برای پوشش کامل و شناسایی امراض هستند و از سوی دیگر نوع پوشش این ذرات برای حفظ خاصیت چسبند‌گی از دغدغه های دیگر متخصصین است.

نحوه‌ی راهیابی این ذرات به داخل بدن مثل تزریق و یا استفاده از قرص مخصوص، همچنان مورد بررسی‌ است. همکاری کارشناسان در سه حوزه پزشکی‌، فناوری، صنعت بیش از صد متخصص را درگیر این پروژه ساخته و دغدغه‌های دیگری همچون الزام رعایت قوانین اف.دی.ای و کسب مجوزهای مربوطه از دیگر ابعاد این پروژه است.

در حال حاضر گوگل به دنبال افراد داوطلب جهت همکاری برای انجام تست بر روی آنها و ماندگار کردن نام آنها برای همیشه در این انقلاب علم و تکنولوژی است.

نظر شما دراین‌باره چیست؟ دوست دارید یکی از داوطلبان این پروژه باشید؟

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها