به نظر مجلس درباره نیلی احترام می‌گذاریم

آشنا:تفسیرهای نادرستی از دیدگاه‌های مثبتم شد

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت و احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراطگرایان یک اصل اساسی است.
کد خبر: ۷۳۳۰۰۴
آشنا:تفسیرهای نادرستی از دیدگاه‌های مثبتم شد

حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص نظر مجلس در عدم رای اعتماد به محمود نیلی‌ احمدآبادی وزیر پیشنهاد علوم در جلسه امروز علنی مجلس شورای اسلامی، گفت: نظر مجلس و نمایندگان برای ما محترم است و به آن احترام می‌گذاریم.

وی افزود: این امیدواری وجود دارد که در معرفی وزیر جدید آموزش عالی در علوم تحقیقات و فناوری از طریق تعامل سازنده و اقناعی، موافقت اکثریت نمایندگان محترم مجلس را با گزینه پیشنهادی جذب شود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اظهارات شب گذشته منتسب به مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور درخصوص زیر بار نرفتن به نظر اقلیت مطلق پایداری در مجلس در عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تاثیرگذار بوده است؟ گفت: متاسفانه تفسیرهای ناروایی از دیدگاه‌های مثبت اینجانب صورت گرفت.

آشنا ادامه داد: احترام به مجلس وظیفه همگان است و دفاع از «اقتدار مجلس و استقلال آن» از باج‌خواهان، فتنه‌جویان و افراط‌گرایان یک اصل اساسی است.

نمایندگان بین «پایداری» و استقلال یکی‌ را انتخاب کنند

مشاور فرهنگی رئیس جمهور روز گذشته در صفحه شخصی خود نوشته بود؛نمایندگان مجلس فردا(چهارشنبه) میانِ رفتن زیر بار سلطه گفتمانی اقلیت مطلق پایداری و استقلال مجلس از افراط‌گرایان یکی را انتخاب کنند.

حسام‌الدین آشنا به جلسه رأی اعتماد نمایندگان مجلس به وزیر پیشنهادی علوم اشاره کرده و نوشته بود؛ نمایندگان محترم مجلس فردا انتخابی راه‌گشا را در پیش رو دارند؛ این عزیزان می‌توانند میانِ رفتن زیر بار سلطه گفتمانی اقلیت مطلق پایداری و استقلال مجلس از افراط گرایان یکی را انتخاب کنند.

وی بر همین اساس با بیان اینکه نمایندگان فردا میان راهبرد همراهی یا عدم همراهی قوا و میان خواسته دانشگاهیان و خواسته‌های باج‌خواهان یکی را انتخاب کنند،اظهار داشت: آقای دکتر نیلی احمد آبادی وزیر پیشنهادی ریاست‌جمهوری نه اهل فتنه است نه بی‌تجربه و نه ناشناخته او یک جرم بیشتر ندارد دانشگاه را برای دانشگاهیان می‌خواهد نه برای سیاستمداران.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها